{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Hjælp! (agressiv adfærd i snor) {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
Jeg ved godt jeg har skrevet om det før, men prøver altså lige igen for at se om der er nogle der kan hjælpe mig..
Sagen er den at Kenzo er i den senere tid begyndt at gø helt vildt når han møder andre hunde han ikke kender.. Han kaster sig frem i snoren som om at han ville angribe den. Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg prøver så vidt mulig at gå en stor bue udenom hunde hvor jeg ved det kan gå galt, men det sker jo at man bliver overrasket når man går rundt om hjørnet, også har man balladen. Jeg prøver at snakke roligt til ham og prøver at berolige ham.
Når vi så møder andre hunde som han kender og har leget med før, så er der ingen problemer overhovedet.
En anden ting er at han er begyndt "at vise tænder" når han hilser på folk han ikke kender. Altså det er ikke sådan rigtig vise tænder. Han er overhovedet ikke sur eller aggressiv. Men han løfter lige læben lidt og slikker sig om munden. Det skal lige siges at han er en meget nervøs hund, men der plejer ikke at være nogle problemer med at hilse på andre mennesker. Tværtimod, han plejer at blive meget glad.
Kan det skyldes han er ved at komme ind i en alder hvor han er ved at blilve en "stor" hund? (han fylder 2 år til april)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! (agressiv adfærd i snor)
Kommentér på:
Hjælp! (agressiv adfærd i snor)

Annonce