{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  døv hund
  • #3   20. mar 2007 Jeg havde en hvalp der var døv, og det går ikke sammen med mindre børn. Den bider mere end andre hunde.

• #4   20. mar 2007 tak for jeres svar.. vi har nemlig lige købt en lille fransk bulldog hvalp for et par dage siden( da vores anden hund desværre blev aflivet), som vi er sikker på er døv.
    Ham vi har købt den af vil gerne tage hende tilbage hvis vi gerne ville have det. Men vi er meget i tvivl da hun virker som en glad, rolig og sød hund. så vi kunne nemlig ikke finde ud af om det var smart at beholde hende.. Vi er bare allerede blevet så glad for hende
    Alma skriver nok lige til dig.
    mvh charlotte

• #5   20. mar 2007 Min den lille hvide vovse på 5 måneder, er døv, og det er INTET problem. Desuden elsker han børn, der hvor jeg købte ham havde de et lille spædbarn som han altid lå ved. Men når den bor med en anden hund, er det intet problem. Han løber også ligeså meget løs som min den anden, når jeg kalder på hende, så kommer han. Han er en utrolig dejlig hund. Hvis du har spørgsmål må du også gerne skrive til os.

• #6   20. mar 2007 Ceteris Paribus
    Vores dalmatiner bed meget. Den kom til en familie med børn, hvordan med den hund du kender, var den der først.
    Mine unger blev bange for Lucy, hun var ellers både sød og glad, men bed som sagt, hvis hun ikke lige havde øjenkontakt.
    Men hun sagde de sjoveste lyde når hun sov.

Kommentér på:
døv hund

Annonce