750 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Heste PÅ Stranden ?!. Gaab !!! Heste PÅ Stranden ?!. Gaab !!!

Hvad laver hestene på stranden når der højt og tydeligt står at der IKKE må være der ..

Shit sådan noget pisser mig af, især når man har en hund som er pisse meget bange for heste, og som faktisk er ret stor og vejer 50 Kg.
Også når den trækker af sted med en, i mens man har forstuvet fod !.

Næste gang slipper jeg bare Nala, og håber deres heste blir skramt ;p ..

Ej, undskyld sproget men blev godt nok rasende !.

..
Selv om jeg selv rider, så rider eg ikke på stranden hvor der står at man ikke må .
Og da slet ikke en dag hvor solen skinder så man ved der er mennesker..

Skulle bare lige ud med det ;p

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste PÅ Stranden ?!. Gaab !!!
  • #1   24. mar 2007 hmm det kan jeg enlig ikke så noget galt i men ok . . :o/

Hvis jeg havde en Hest . . så red jeg også på stranden på en smuk solrig dag . . ingen tvivl om det da . . :o/

Men det er nok bar mig . . ;o))

• #2   24. mar 2007 Tjaaaa, hvorfor lufter folk deres hunde uden snor, få steder hvor den skal have snor på?

• #3   24. mar 2007 ej, men det avr nok mest fordi Nala, bare hev mig af sted i mens jeg havde boss med som også var bange for heste.. også det at hestene Fylder hele stien, så jeg å gå inde i sivene..

også har jeg også forstuvet foden, Så det gør det ikke beder smiley

• #4   24. mar 2007 Moster Stella: Det gør man jo heller ikke ? .

• #5   24. mar 2007 hvis ikke der er en anden strand i nærheden, det er da træls at man ikke må ride nogen steder på starnden, hvis ikke der er andre muligheder

• #6   24. mar 2007 Hvis du har forstuvet foden går du da ikke rundt med 2 hunde mens den ene du ved som trækker ? eller begge ?? :o/

• #7   24. mar 2007 Sarah>> Det er der skam nogen der gør :=/

• #8   24. mar 2007 eller gjorde du det ude på turen . . LoooooL er lidt bag ud . . ;o)))

• #9   24. mar 2007 uhhhhhh...der er ellers ikke noget bedre end en galopper på stranden...smiler...og mener det er lovligt ..når det er udenfor badesæsonen......men kan da godt følge dig....men tro mig...der er ligeså tit nogen hundeejer der ikke holder fast i deres vuffer...når man kommer ridende..og hesten er bange for hunde....og dette er ligeså træls...men man må vel i sådanne situationer bruge gabetøjet....smiler.

• #11   24. mar 2007 Hmm .. Jo, fordi Nala som kun er hvalp eller er de 7 måneder, hun plejer faktisk at gå pænt, og Boss plejer faktisk også at gå pænt, så det kan gdt irriternder mig, at folk rider med deres heste nede på stranden, især at de ride på stien hvor folk går, og ikke nede ved sådan en lille jord sti, hvor jeg havde redet hvis jeg en dag red til stranden.

og jeg har haft det sådan at jeg også altid gerne har vil til stranden med hestene, men efter det jeg ahr prøvet med nala og boss, har jeg desværre ikke lyst til det mere, så heller ride en tur i skoven, hvor jeg godt må ride (:

• #12   24. mar 2007 Hvorfor står der Gaaab i din overskrift ??! :o/

lidt en dumt spg måske . .
    undrede mig bare . . synes du det er kedeligt at der er heste på stranden eller ? :o/ ;o))

• #13   24. mar 2007 Jeg forstuvet foden på en trampolin ;p ..

DE ER FARLIGE ! (:

• #14   24. mar 2007 Mwhaha .. Kan got lig du ligger mærke il sådan nogle ting smiley ..

Det er da træls, og træls= Gaaab ! xD

• #15   24. mar 2007 LooooL Oka . . ;o)))

• #17   24. mar 2007 Nala Skal også lære at heste ikke er farlige, men da hun lige pludselig vokset , så nåde jeg desværre ikke at lære hende det da hun var lille (: ..

• #18   24. mar 2007 Alias: Det overvejet jeg også, men da de red forbi med næsen i skyg, overvejet jeg ikke at spørger dem, og min hund lige måtte prøve at gå stiller og roligt forbi igen (:.
    `
    Sanne E : Såkan jeg fortælle dig at der ikke må går hunde eller heste på stranden fa d. 1 April, Og nu er det sådan så der står et skilt at der ikke må gå heste nede på stranden eller ved indsøerne, Derfor blir jeg sur over at folk tger deres heste med ned på stranden og det at de ikke rider på en jord sti som ingen mennesker går på, men de vælger og ride på den sti alle mennesker går på med deres hunde, DET irriterne mig ..

• #19   24. mar 2007 Hvis de red på en sti kan man vel heller ikke sige at de red på stranden og så er det vel ikke ulovligt?? At ride på stranden må vel i mine øjne være at ride i sandet eller i vandkanten.

Omvendt kan rytterene jo også være trætte af at møde løse hunde i skove hvor de ikke må være det... Det ved jeg fra mig selv det er ikke sjovt hvis hesten er bange for hunde..

• #20   24. mar 2007 Smil.. vi rider nu også tit til stranden med vores heste.. Og jeg mener nu vi alle med heste / hunde osv. sagtens kan være der smiley

• #21   24. mar 2007 Hmm .. Altså der er indsøerne, og der må de ikke ride og de må helle ikke ride på stranden.
    Og jeg ville sige at hvis der er ridestier, så går man heller ikke med sine hunde på ride stier da der kan komme en hest i fuldgalop ridene.

Kommentér på:
Heste PÅ Stranden ?!. Gaab !!!

Annonce