{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanner og løbetid
  • #2   29. okt 2018 Jeg synes heller ikke, jeg har haft de store problemer med decideret løbetider. Han kan have svært ved at koncentrere sig generelt i perioder, men det er uagtet om nogen er i løbetid eller ej smiley !

    Selvfølgelig, hvis vi hilser på en tæve på vej i løbetid eller i løbetid, så er han interesseret, men synes ikke rigtig det er specielt overdrevet.

    Nicki bliver til gengæld dagligt tjekket ! Og tævetis (uanset løbetid) kan man snuse læææænge til!


  • #4   29. okt 2018 Hmm okay, det problem har vi ikke.

    Jeg vil bare ikke helt konkludere at sådan er han, jeg er lidt bange for at pludselig bliver han helt ulykkelig i nærheden at løbetidstæver eller sådan noget..


  • #5   29. okt 2018 Når de er ældre end to år ser du endelig adfærd generelt.

  • #6   29. okt 2018 Hugo kan fint abstrahere fra løbske tæver på træningspladsen, også da han var yngre (Han er 2 nu).. Med mindre de har tisset på banen, så er det lidt for interessant smiley Men så flytter vi os bare, så er han på igen smiley

    Til agility konkurrence har vi prøvet at skulle løbe lige efter en løbsk tæve, det gik ikke helt så godt, hun havde vist dryppet lidt på banen, så han gik i snus/slik..

    Når en af tæverne her hjemme er i løb, kan han godt være en idiot når vi er hjemme. Går vi tur "glemmer" han det smiley I hvert fald indtil vi træder ind i opgangen smiley


  • #8   30. okt 2018 Hos Luffe toppede det da han var omkring de 3-4 år. Nu (5,5 år er han da stadig "på" men rimelig afslappet omkring det.

    Måske har det hjulpet at han har prøvet og fundet det ret opreklameret? smiley


  • #9   30. okt 2018 I teorien når han er fuldt kønsmoden. Det varierer jo lidt fra race til race - min race lander nok der mellem 2 1/2 og 3 1/2.

    Lur mig om ikke mange mindre racer modner før.

    Cof har altid været stabil - lige fra unghund.
    Han er ikke specielt løbetidspåvirket, først ved højløb og kun når han er i tævens umiddelbare nærhed. Der er vi heldige.


  • #10   30. okt 2018 Mine irer-hanner var været ca 3 - 3½ år da de var stabile. Så der er lidt tid endnu til min lille hormonforstyrrede præsident er der smiley
    Han er dog ikke specielt svær at have med at gøre omkring løbske tæver: Jeg har kun en enkelt gang oplevet at det var svært at holde hans koncentration omkring træning i nærvær af en løbsk tæve.


Kommentér på:
Hanner og løbetid

Annonce