{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Udstilling i Herning, hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har planer om en tur til Herning i weekenden for at se et par af de racer, der er i overvejelserne som næste hund. Jeg har fundet ringlisterne, men hvor meget tid regner man lige med pr hund? Bare så jeg har en nogenlunde idé om, hvornår de racer jeg er interesseret i kan forventes at være ved deres ring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling i Herning, hjælp
  • #2   1. nov 2018 MB - mange tak, så vil jeg prøve at lave en plan og håbe jeg kan nå alle racerne på listen - men mon ikke det lykkes, vil jo ligeså gerne se dem udenfor ringen smiley

  • #3   1. nov 2018 Hvis du skal kigge pudlerne så tjek lige storpudlen Kaiser smiley
    Jeg er så imponeret over hans lækre sind
    Han er hvid, bare så han måske kunne være nemmere at se


  • #5   1. nov 2018 Det er nok også uden for ringen at man får det bedste indtryk af hundene smiley Jeg var på udstilling med Clinton for nogle uger siden og skulle nogen have overvejet racen og set ham i ringen ville de være blevet skræmt langt væk smiley Han gik totalt i selvsving; hidsede sig helt åndsvagt op over hundene uden for ringen, spruttede og væsede og var temmelig meget uden for pædagogisk rækkevidde. Der skulle et meget kontant 'SÅ STOPPER DU!' til før han kom lidt ned på jorden igen og var til at vise frem. Til træning er han ret ligeglad med de andre hunde omkring ham og ikke specielt svær at holde koncentreret. Og på gåture er han OK med at hilse hvis andre hunde render hen til ham. Så hvad der stak ham til udstillingen ved jeg ikke, men hele stemningen var sådan lidt 'elektrisk' med mange hunde, der var helt oppe på lakridserne. Det gik åbenbart lige i Clinton.

  • #6   1. nov 2018 Jeg tænker også det er udenfor ringen jeg får mest ud af at kigge, for der kan jeg jo også stille spørgsmål, det går nok ikke Men de er i/på vej i ringen smiley
    Men i hvert fald en af racerne er der meget gå af, så hvis jeg vil være helt sikker på at fange dem, må jeg nok hellere være der til tiden, tør ikke løbe an på, at de er der længe før/efter smiley

    Staff mom - ham vil jeg da prøve at kigge efter. Pudlerne vil jeg dog mest forbi lige for at få genopfrisket størrelserne sådan i live udgave (synes stadig 60 cm er ENORMT). Synes jeg har et godt indtryk af resten af "pakken" og også adgang til en god opdrætter at stille spørgsmål til, skulle det blive nødvendigt smiley

    Men har planer om at se både mellem- og storpudel, spansk vandhund, hollandsk hyrdehund (som jeg dog ikke tror rammer plet for mig, men fik den foreslået, så nu kigger jeg), irsk terrier og schnauzer.
    - og så er jeg nok nødt til at forbi og klappe en islænder, bare fordi jeg savner reiki smiley


  • #7   1. nov 2018 Mette - sådan var reiki også på udstilling, selvom han hjemme og til træning var ganske ok med andre hunde. Udstilling stressede ham, og så blev han altså lidt et bæst i ringen, så vi var kun afsted omkring 3 gange tror jeg.

  • #8   1. nov 2018 Storpudlen synes jeg virker enorm med udstillingsklip smiley
    Kaiser har en knap så høj ejer, så han virker jo meget enorm når han står med hende smiley
    Første gang jeg så dem kom Benedikte med en kæmpe Fatboy hvor Kaiser så bare lå mens hun fik snakket lidt med folk.
    Han ligger bare upåvirket og putter smiley



  • #9   1. nov 2018 #3 Åh ja, Kaiser er så lækker! Jeg har set ham flere gange og bliver lige imponeret hver gang smiley

  • #10   1. nov 2018 Mht. at se nogle bestemte recer, skal du være forberedt på, at mange forlader ringsiden ret kort tid efter, at racen er færdigbedømt. Men ellers giver jeg de andre ret i, at de fleste udstillerne har bedst tid til en snak, efter de har været i ringen, eller hvis der er god tid inden.

  • #11   1. nov 2018 Enig Miemiv smiley
    Han fik mig overbevist om at racen er fantastisk smiley
    Han er så sød når han ligger med sin hovedpude på bordet og venter på at blive børstet smiley


  • #12   1. nov 2018 Satser på god tid inden, men nu må vi se, hvordan jeg lige kan få tidsplanen til at gå op smiley

    Må indrømme at pudel i ydstillinhspels mest af alt bare få mig til at grine lidt, uanset hvor død hunden ellers er, især hvis det ledsages af historier om, at det skulle beskytte vigtige kropsdele mod kulde ved vandarbejde. Jeg siger det bare, INGEN jæger har da i fordums tid stået og børstet hundepels fri for div. burrer, kviste og andet godt i 3 timer efter hver jagt og efterfølgende fluffet den pænt op smiley Men det står jo heldigvis en frit for at klippe på anden vis (Så glæd jer til mere eller mindre kreative pudelklip, hvis jeg får sådan en smiley )


  • #13   1. nov 2018 Haha det tror jeg du har ret i. Jeg synes nu de er smukke i udstillingsklip, men det kommer heller ikke til at ske her smiley

  • #14   1. nov 2018 Synes det ligner barbie-figurer. Slet ikke noget for mig. Men HVIS jeg skulle have pudel i udstillingsklip, så blev det stockholmerklip - der er da sådan lidt Las Vegas kopi-Elvis over det her smiley

    profilbillede
  • #15   2. nov 2018 Kaiser bliver ikke udstillet igen før han er senior, så jeg tænker ikke i skal regne med a se ham i Herning.
    Men ja han er fantastisk


  • #16   2. nov 2018 Ej øv smiley Men der er vist vist heller ikke mere at vinde smiley

Kommentér på:
Udstilling i Herning, hjælp

Annonce