{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

min stakkels lille hund {{forumTopicSubject}}

vi er lige kommet hjem fra dyrlægen.

Fresia var inde hos mig da jeg pludselig så at hun så helt forkert ud.

hendes ryg var helt kroget, hendes ben strakte bagud som om de var i krampe, hun rystede og savlede og hun væltede rundt fordi hun ikke kunne støtte på nogle af benene..

Så ringede jeg med det samme til dyrlægen og han sagde vi skulle komme forbi.

Hun blev dog normal inden vi kom derud..

Dyrlægen undersøgte hende og kom frem til at det kunne i bedste tilfælde være epilepsi.
i værste tilfælde kunne det være en lille blodprob - eller noget med hjertet.

nu skal vi se om det kommer igen - og så skal hun til vores egen dyrlæge og tjekkes igennem, så vi kan finde ud af hvad det er..

Men hold da op hvor blev vi forskrækkede.. :o( min lille puttepige så helt mærkelig ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min stakkels lille hund
  • #2   29. mar 2007 Puha det lyder godt nok ikke rart, vi må håbe at det ikke er så slemt og at hun kan komme over det.

• #3   29. mar 2007 jah jeg håber også at det bare har været et epilepsi-anfald..

• #4   29. mar 2007 nårhh hvor synd!!
    håber alt for for jer;O)

• #5   29. mar 2007 Britta - okaii.. det regnede vi også med.. det håber vi i hvert fald.. håber godt nok ikke det er noget med hjertet eller noget mere alvorligt..
    epilepsi er jo ganske uskadeligt..

• #6   29. mar 2007 rollo har epilepsi, det er ikke sjovt at se når de liger der, og man ikke kan gøre andet end at snakke og vente til det er forbi, han får ca 4 anfald om året

• #7   29. mar 2007 py ha sikke en væmmelig oplevelse ...desværre har jeg selv været ude for det med min gamle boxer her inden for det sidste år har hun haft anfald lige som du beskriver det blot værre da hun ikke hveken kunne se eller kende os efter et anfald hun tissede også når hun havde kramper...hun er blevet undersøgt i hoved og r.. og det viste sig hun havde elpilesi hun har fået nogle piller der hedder fenemal og siden har hun ikke haft anfald de eneste bivirkninger der er ved pillerne er øget tørst og sult og det var ca 3 uger så er hunden (normal) igen....rigtig god bedring.
    ps skal lige sige min hund er 11 år så det er noget der er kommet med alderen

• #8   29. mar 2007 nej, epilepsi kan gøre den sære, vores gammle hund havde det han fik 3-4 anfald på en månde, det blev han skør af, vi valgte at aflive ham da vi syntes det var synd for en hund på 3 der skulle ha midicin resten af sit liv

Kommentér på:
min stakkels lille hund

Annonce