608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dagen der på. Dagen der på.

Som nogen måske husker, måtte jeg være med til en forfærdelig aflivning af min Daisy i går.
Og så er det nu dagen der på.
Mit hundeliv, er bare vendt på hovedet.
For det første, fik jeg loiv til at sove til kl.11 i formiddags, for der var bare helt stille, og ingen hunde som kom og vækkede mig.
Hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg sige at Lady savner sin mopr og Felix kan slet ikke finde ud af det nu.
Så de er bare meget stille. Ingen kampe om hvem der skal først ud om morgenen eller af bilen, eller ingen vaklen om hvem der skal have mad i en tilfældig rækkefølge.
Jeg selv har det sådan at hver gang jeg kommer til at huske hende, så får jeg en klump i halsen, og så en væmmelig tanke om hun nu var rigtig død da jeg forlod hende. Min fornuft siger at det var hun, men det væmmelige forløb giver mig et billede, som er forfærdeligt, nemlig at hun er puttet i en stor plast sæk hos dyrlægen, og lagt ud til afhentning til forbrænding, men at hun kommer til bevidsthed igen og ligger og kvæles inden i sækken.
Det er bare en gyser, som jeg ikke kan have.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen der på.
  • #1   1. apr 2007 Eeeeej Snow =(

Sådan må du altså ikke tænke =,(
    - Selvfølgelig er hun da død, det har dyrlægen forsikret sig om, især efter den omgang i var igennem !!

• #2   1. apr 2007 Sikke da en træls dag, og er enig med Nina, du må ik tænke sådan, self. er den død, efter alle de sprøjter den fik, desværre... ;( God bedring... smiley

• #3   1. apr 2007 Ja og det ved jeg også godt. Jeg tror også det er virkningen efter forløbet, hvor jeg var den ledende igår, så nu skal jeg lige have tid til at være i "krise" i dag.
    Og så havde jeg ikke selv stetoskop. på i går, og min tillid til dyrlægen kan nok ligge opå et meget lille sted.
    Jeg havde kun mine hånder og øjne, og jeg ved at hun var død.
    Så det siger jeg bare hver gang den anden tanke dukker op.

• #4   1. apr 2007 Klart du er traumatiseret =/

Jeg ville nok ikke have været så fattet igår som du umidelbart virkede til at være..

Sikke en grim oplevelse =(

RIP Daisy

• #6   1. apr 2007 Ja nu har jeg jo et job hvor jeg hver gang jeg er på arbejdet skal holde hovedet koldt, og handle rationelt. Og der for gjorde jeg det nok også igår, en menneskelig vane. Men et er jo mit job, med alle de traumer som er der, det er jo mit job.
    Et andet, heldigvis, er det jo når det vedrøre mig selv personligt.
    Nu er er så heldigvis også sygemeldt gr. en svær lungebetændelse, så jeg har tid til mig selv, og til de 2 vovser.
    Men hvor er jeg dog træt. Men det er også fordi jeg trapper ud af prednisolon og fortsat er på mega høj primcill. kur.
    Endnu en gang tak for jeres mange venlige ord og tanker.

• #7   1. apr 2007 åårhh det gør mig ondt... og bare rolig jeg er næsten sikker(selvom jeg ikk var der) på at hun nu er oppe i den dejlige hundehimmel og lage med alle de andre små engle vovser ! hun har det bedst hvor hun er nu ... som du selv skrev det : hun skal ikke lide! jeg føler med dig ! det er jo ligefør jeg også må tude.. det er sgu så trist når dem vi elsker forlader os! ... fred være med den lille daysi!

Kommentér på:
Dagen der på.

Annonce