400 visninger
|
Oprettet:
syg :( {{forumTopicSubject}}
hej alle.
rollo har desværre epelipsi ( staves) han havde et anfald i dag og har haft et før i vinterferien.
jeg ville bare høre om der var andre med hunde der havde dette, og om man kan gøre noget for at af hjælpe det, ud over midicin.
// Ditte & Rollo
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Men hvis du kender din læge (dine egen læge) rigtigt godt - og du har været hos dyrlægen og har fået en recept på medicinen, som du selføllig har betalt for..
Så kan du - henvende dig til din læge - og spørge om denne vil udskrive en recept på medicinen - så er der tilskud fra sygesikringen - og så er det ikke så dyrt..
Babett
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.551
www.netdyredoktor.dk
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
Mine svigerforældres hund har epelipsi. Den har også fået medicin, men så trappede den ud af det og har vidst ikke haft noget siden. Jeg ved ikke noget andet man kan gøre ud over medicinen desværre. Min svigerinde har hunden herinde, så du kan evt. stille hende spørgsmål...
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16497
Puhaa jeg blev forskrækket første gang jeg så hende have et anfald, det ser godt nok ubehageligt ud.
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.716
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 417
Tag et kig på dette link: (link fjernet) her kan du læse om folke der har hunde med epilepsi. Der bliver vist ikke skrevet så meget derinde mere, men det var meget nyttig viden jeg fik derfra.
Derer ikke så meget at gøre ved det, men tag en god snak med din dyrlæge om det. Send mig en besked hvis du vil vide mere.
syg :(