{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg :(
  • #1   1. apr 2007 Jeg ved at medicinen er enorm dyr - da der ikke er tilskud til det fra sygesikringen. så er det bare at punge ud...

Men hvis du kender din læge (dine egen læge) rigtigt godt - og du har været hos dyrlægen og har fået en recept på medicinen, som du selføllig har betalt for..

Så kan du - henvende dig til din læge - og spørge om denne vil udskrive en recept på medicinen - så er der tilskud fra sygesikringen - og så er det ikke så dyrt..

Babett

• #2   1. apr 2007 Prøv at kigge på efterføgende link. Der er et sygdomsleksikon, hvor der står en del om epilepsi:
    www.netdyredoktor.dk

• #3   1. apr 2007 Hejsa
    Mine svigerforældres hund har epelipsi. Den har også fået medicin, men så trappede den ud af det og har vidst ikke haft noget siden. Jeg ved ikke noget andet man kan gøre ud over medicinen desværre. Min svigerinde har hunden herinde, så du kan evt. stille hende spørgsmål...
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16497

Puhaa jeg blev forskrækket første gang jeg så hende have et anfald, det ser godt nok ubehageligt ud.

• #4   1. apr 2007 Mine forældres gamle golden havde epilepsi og fik medicin hun havde det helt fra hvalp af og havde sjældent anfald, hun blev 16 år så de kan sagtens leve et langt godt liv selvom de har den sygdom

• #5   2. apr 2007 Min gamle hund havde epilepsi, og jeg kom derfor af med ham alt for tidligt. Det første års tid var han medicinfri, men pga tiltag i anfaldene blev han sat på fenemal. Det er ikke så dyrt. Det var vist noget med 70 kr for 100 piller og han fik 1 om dagen.
    Tag et kig på dette link: (link fjernet) her kan du læse om folke der har hunde med epilepsi. Der bliver vist ikke skrevet så meget derinde mere, men det var meget nyttig viden jeg fik derfra.

Derer ikke så meget at gøre ved det, men tag en god snak med din dyrlæge om det. Send mig en besked hvis du vil vide mere.

Kommentér på:
syg :(

Annonce