{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Tvivl omkring sygeforsikring {{forumTopicSubject}}

Ifbm. vi har besluttet os for at tegne ulykkeforsikringer på os begge, har vi fået et forsikringstilbud, hvor vi kan flytte begge hunde med også, og prisen er VÆSENTLIG billigere!

Nicki er jeg egentlig ikke i tvivl om, at jeg gerne vil flytte - dækningen er næsten den samme, lidt forskelligheder i fast og variabel selvrisiko, men fordi det nye sted også dækker medicin, ender vi meget ud i det samme (da jeg har fundet ud af medicinudgifter er en stor post, når man står med en syg hund...) Til gengæld er det næsten halv pris af hendes nuværende forsikring.

Jeg er lidt mere i tvivl med Easy - han har jo for nylig været til dyrlægen med øjnene, og har fået dækket det uden problemer hos Dyrekassen DK og er egentlig ret glad for dem. Det gør mig også lidt tryg at de KUN beskæftiger sig med dyr. Jeg er lidt bange for, hvad det nye selskab vil sige, hvis han får problemer med øjnene igen - om de vil sige, at det dækker de ikke, fordi der førhen har været problemer?

På den anden side, ville vi have fået dækket 1350 kr. på Easys sidste sygdom/skade med denne nye forsikring, hvor vi kun fik dækket 600 kroner hos Dyrekassen DK, igen pga. vi ikke har tegnet dækning af medicin hos Dyrekassen, og det får vi med det nye sted, til en billigere pris.

Hvad havde I gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tvivl omkring sygeforsikring
Kommentér på:
Tvivl omkring sygeforsikring

Annonce