299 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvorfor afviser I??? Hvorfor afviser I???

Er der nogen herinde, der er klar over, hvor ked af det man bliver, når ens elskede hund får afvise point??? Hvorfor har Maks og Ursula overhovedet fået et eneste? Det er begge to dejlige hunde og ejerne har samme interesse som alle andre herinde, så hvorfor ikke bare få så mange med i legen som overhovedet muligt? Husk, at Jeres hund er også blevet budt velkommen engang...gør dog det samme for andre!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor afviser I???
  • #1   29. aug 2004 Jeg forstår det heller ikke.. ??

• #2   29. aug 2004 Det er da også for dårligt. Har lige været inde og kigge på Maks,(kunne ikke finde Ursula). Maks er jo en skøn hund, og det er da nogle dejlige billeder. Som du siger vi kom også ind engang, og jo flere jo bedre :o)

• #3   29. aug 2004 Lige præcis...måske kan du ikke finde Ursula, fordi hun blev afvist. Sidst jeg checkede havde hun 43 afvise point og 25 velkomstpoint! Man tror fan'me det er løgn. Nu er folk glade, deres hunde er jo accepteret. Hvorfor skal det i det hele taget være op til andre at bestemme om Maks og Ursula (og alle de andre) skal være med i legen??? Karen, der har Maks, er min svigerinde og kollega. Og hvis jeg kender hende ret, blev hun rigtig ked af at se, at den hund hun har ønsket hele sit liv, har fået afvise point fordi der sidder nogen og kan "tillade" sig at sige "dur ikke, væk". Jeg har også mine heste på hestegalleriet og jeg har taget nøjagtig samme emne op der, for det er ikke ok. Heldigvis så jeg ikke, om der var nogen der afviste mine hunde, men jeg ved, at jeg var blvet dybt ulykkelig, hvis nogen skulle dømme mine dejlige hunde. Hilsen Malene og tak for supporten.

• #4   29. aug 2004 Jeg forstår slet ikke hvorfor man skal "optages" - hvis der er nogle der "snyder" - så må det da være op til admin at smide folk ud igen..

Kommentér på:
Hvorfor afviser I???

Annonce