{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Min store flotte hanhund = Gravid... {{forumTopicSubject}}

Ja han ser sgu sådan ud ham Futte drengen -

Tror han har spist for godt på det sidste - men han har også været noget nær umættelig -

Og pludselig igår gik panikken ind - han lignede en gravid tæve lige før fødsel - idag ser han lidt bedre ud - han kan have stået fyldt -

Han er jo blevet kastreret i December - lige da han var 14 måneder - og der var han jo stadig "spinkel" Futte har aldrig været sådan rigtig spinkel - men for Futte altså -
Og nu begynder bredden at sætte sig -
Vores ellers store flotte Thor ligner snart et lille pus ved siden af -

Nogen ideer til noget foder der mætter BRAVT - men som IKKE feder vildt - ?! ?!

Futte spiser en del råt - og det mætter ham SUPER - som intet tørfoder kan - men hvis han bliver fed af det nytter det jo ikke noget -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min store flotte hanhund = Gravid...
  • #1   6. apr 2007 tror du ikke bare han skal ha masser af motion så han brænder fedtet af det gør vi med bella , hun er osse svær at mætte ,, hendes mave rumler hvis maden ikke kommer præcis ,,,, lige for tiden godt hakket ,, men hun får osse masser af motion

• #2   6. apr 2007 Han bliver tilbudt alt den motiln kan vil have - men han går altid ET sted - LIGE ved siden af mig i lunte trav -
    Han er ikke så nem at få op i gear -
    Han leger ca 10 minutter med løb etc - Så GIDER han ikke mere -
    Så sku jeg tvinge ham ud i løb ved siden af en cykel -
    Og det er ikke så godt for hans størrelse -

Han er 75 cm over ryggen og vejer et sted mellem 60 - 70 kg...

• #3   6. apr 2007 Min dejlige lab på 4 år blev kastreret som 9 mdr. Som voksen er jeg gået helt ned i en fedtprocent på 8 men med masser af gode ting i foderet. Samtidig får han lidt lakseolie i maden, så pelsen kan holde sig skinnende blank. Han får tilpas meget mad, at det ikke ser ud til at han går rundt og er evig sulten, på trods af han er en lab.

Der er ingen der tror på at han er kastreret, for han er så flot slank, og rigtig lækker.

Gitte

• #4   6. apr 2007 Svømning ? Masser af kogt, moset grønt i aftensmaden og råt til mellemmåltider ?

• #5   6. apr 2007 Gitte - det lyder rigtig godt -
    Vil kigge lidt på hans fedtprocent

Forleden fik han en hel kanin - 2 - 3 kilo - det elskede han -

Og så tørfoder dagen efter - men han gad ik spise det - så han fik okse ben -
    Og igår Rådyr...

Men ingen grønt - ku vær ejeg lige sku få tilført en del af det -

Han gider det godt - men IKKE hvis der er kød i nærheden -

Susanne - Ville vildt gerne svømme med ham - gør jeg i havet om sommeren - ved stranden - men burde måske tilnmelde os svøm - også for hans bens skyld -

• #6   6. apr 2007 Jeg bruger gulerødder og flåede tomater som fyld i Fie´s mad

• #7   6. apr 2007 Julie kan ik forstå hvorfor du ikke køre ham over på kun råfoder ??

Han egner dig jo totalt godt til det, og du kan jo lave måltiderne klar og fryse det ned, så er det meget nemmere at styre hvad han får og hvor meget fedt etc.
    Du kan jo bare lave grønt mos og blandet sammen med kødet, så spiser han det jo når han skal sortere kødet fra til spisning først...

Hvis han vælger tørfoderet fra er det jo klart oplagt at råfodre ham c",)

Mht. overvægt, ja så har kastererede hanhunde en tendens til overvægt, men som du selv skriver cykelture og svømning er en rigtig god ting som slankekur...

• #8   6. apr 2007 Julie: Du skal måske omlægge det rå.. Så han får mere grønt.. Til at mætte ham, mener jeg..

Det var sådan jeg fik vægt af Luna..

Kommentér på:
Min store flotte hanhund = Gravid...

Annonce