{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.036 visninger | Oprettet:

Store billige billeder? hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej all sammen..

Je har fået ny lejlighed... JEg vil gerne have et kææmpe billede til min stue.. Et billede i en masse flotte farver, evt motiv...
De er bare lidt halv bekostelige..Så tænkte på om i hvade noglelink til et sted man kunne købe nogle flotte store billeder til en overkommelig pris..

Ps. Når jeg siger stort billede mener jeg måske 2x2 meter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Store billige billeder? hvor?
  • #1   17. mar 2011 hvad med at købe 4 store lærreder - og maling - også selv gå igang - og sætte dem sammen i en serie.

så store billeder er ret dyre hvis de skal laves i et billede.

det har jeg gjort ind i mellem

• #2   17. mar 2011 Jeg tager vireklig hatten af for at du kaster dig ud i det, men jeg tror virkelig ikke jeg kan male smiley ha ha det er vist en af de ting man skal betale sig fra smiley

• #3   17. mar 2011 Bilka har billige væg billeder, men jeg er i tvivl om, om de er 2 meter, men de har mange store billeder.

• #4   17. mar 2011 Nu er smag og behag jo meget forskelligt, så det er lidt svært at vide, hvad du synes er pænt og goså, hvad du synes, er en rimelig pris.

I min gamle lejlighed havde jeg et skønt fototapet på badeværelset (5 x 2,5 meter vil jeg tro). Det kostede 700 kroner. Der er ret mange forskellige.

Jeg har også haft lånt en projektor og blæst et billede af Picasso op på væggen, som jeg så malede efter (ikke så kompliceret, bare nogle sorte "streger") i en størrelse på ca. 2x2 meter. Det kan man jo også gøre med mange billeder og lave noget fint.

• #5   17. mar 2011 hvis du vil give 960 kr for det, kan du få lavet et billede som tapet i 2*2 meter =)

(link fjernet)

• #6   17. mar 2011 Kig i byggemarkeder - jeg har et stort lærred med billede af new york city som er super fedt, og i fede farver, og så vidt jeg ved blev det købt i et byggemarked (det var en gave)..

• #7   17. mar 2011 Jeg har lige fået et af min veninde på 1x1,5 m. som hun selv har malet, det er sinddsygt flot og i nogle totalt fede farver.
    Tror godt hun vil lave et bestillingsbillede til dig, men det bliver ikke mindre end et par 1000 i den størrelse, men så får du det også præcist som du vil ha' det :o)

Udover det så synes jeg det er nogle rigtig go'e ideer de andre har :o)

• #9   18. mar 2011 Når jeg siger billigt, mener jeg nødvendigvis ikke "få penge!, men billigere end at skulle ud og have et originalt billede til flere mange tuninde kr..

Men Den ide med Tapeten var mega god. Det tror jeg at jeg vælgler.. Rigtig god ide smiley

Kommentér på:
Store billige billeder? hvor?

Annonce