{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

Happy-dog nytårsaften på hotel {{forumTopicSubject}}


Jeg er på mega bar bund mht hvad jeg skal gøre til nytår. Sidste nytår var jeg hjemme hos hunden og min mand gik lidt ud, men jeg synes at det er synd for os alle 3. (Jeg blev også mega syg lidt før midnat). Vi bor på frb og her er MEGET larm og Jessie er hunderæd for fyrværkeri efter en hændelse med en raket, som blev affyret ulovligt af to fulde gutter for 3 år siden.

Jeg tænker at det kunne være sjovt at fejre nytår på denne måde for os alle 3. Har nogen prøvet det?

https://www.nordicchoicehotels.dk/hoteller/danmark/kastrup-lufthavn/clarion-hotel-copenhagen-airport/tilbud/happy-dog/?sfns=0


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Happy-dog nytårsaften på hotel
  • #1   8. dec 2018 Jeg kender en del som gjorde det sidste år, og som gentager succesen i år - det skulle være helt perfekt!

    Hvis jeg ikke boede så langt væk, ville jeg helt sikkert overveje det smiley


  • #6   8. dec 2018 En af mine gode bekendte forsøgte det med et ophold på Hotel CPH sidste år, ingen succes. Lydene kan ikke holdes 100% ud, og så sad hun bare med en rædselsslagen hund, der ydermere var på et for den ukendt sted, hvilket ikke gør det bedre. Og ned og lufte den først på aftenen, mens man kan høre masser af fyrværkeri inde fra byen.
    Hun siger aldrig det igen, så hellere et rimeligt roligt sommerhus eller lign.


  • #7   8. dec 2018 vi tager på en hunde campingplads med fyrværkeri forbudt. det lyder lækkert og vil absolut overveje det næste år

  • #8   9. dec 2018 Ej hvor ærgerligt, jeg ikke har set dette hoteltilbud. Vi skal godt nok fejre nytårsaften hos nogle venner, hvor vi har hundebe med, men vi skal overnatte på et af Nordic Coice’s hoteller og er lidt nervøs for larmen.

  • #9   9. dec 2018 Men hvis det var muligt, ville jeg nok tage ud af byen. Leje et sommerhus måske ude på landet

  • #10   9. dec 2018 Heldigvis har jeg hund, der er ligeglad med fyrværkeri, men var den ikke det og skulle jeg rykke et andet sted hen end her nytårsaften, for dens skyld ... blev det IKKE på hotel i lufthavnen.

    Nope - så blev det et sommerhus langt ude i intetheden ... eller, som kæresten og jeg gjorde et år, da hans corso blev bange - samlede mad og drikke og kørte ned i et klubhus på Møn, fyrede op i gasvarmeren og sad der og holdt nytår smiley
    Der var RØVERsygt .. men stille og hunden var glad.


  • #11   9. dec 2018 Jeg har hverken bil eller kørekort, så sommerhus er lidt for omstændigt, derfor tænkte jeg at den her idé var et godt kompromis, fordi de siger at vinduerne er lydisolerede. Jeg vil gerne leje sommerhus ved næste nytår (jeg har kørekort indenfor de næste par mdr). Sjov idé med klubhus smiley men vores klubhus ligger på Amager, jeg tror ikke at der er meget bedre der.

    Vi boede nærmest under en lufthavn i Berlin, det havde Jessie intet imod, det er kun tju-bang der afskrækker hende. Hun var ikke ræd for fyrværkeri før vi havde den ubehagelige episode med et par røvhuller med en raket smiley


  • #12   10. dec 2018 Da jeg havde en skudræd hund og boede i byen holdt vi ganske enkelt ikke nytår i byen. Vi tog ud på landet hos nogle venner eller til vores sommerhus i Sverige. Nu bor vi heldigvis selv ude på landet og vores hunde er ikke skudrædde.
    Du kender ikke nogen du kunne besøge der bor på landet med en nogenlunde adgang til offentlig transport ? Fx et par kilometer til en station så de kunne hente dig på stationen eller sådan noget ?


Kommentér på:
Happy-dog nytårsaften på hotel

Annonce