{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Det er ikke let at have hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har måtte erkende, at det er noget hårdere at have hund end jeg indtil videre (med næsten 8 års erfaring som hundeejer) ellers har synes.

Sagen er den, at jeg (endnu en gang) står med en lille hund der pludselig får kramper.
Denne gang virker det dog mere uforklarligt og tilfældigt.

Jeg hører et bump bag mig ude i køkkenet, og vender mig om til en Charlie der på ingen måde har kontrol over sin egen krop. Ringer til vagtlægen og får aftalt at jeg kommer med det samme, men fem minutter efter er han helt sig selv igen, og vi beslutter sammen (altså vagtdyrlæge og mig) at det så er bedst at vente, og tage til egen dyrlæge dagen efter.. Her får han taget blodprøver (som han desuden klarede uden det mindste piv - jeg er en stolt "hunde mor") der ikke viser noget uregelmæssigt eller alarmerende.
Han har siden været lidt flad, men ellers intet. Der har også været nogle småting før, men ikke noget vi 100% kan relatere til episoden her.

Føler mig bare en anelse victimised som hundeejer, at have to hunde der får kramper. Jeg har dog i denne omgang selv, efter egen erfaring, udelukket epilepsi og vand i hjernen/ problemer med kranie (de der kranie huller chihuahuas kan have) men sidder tilbage uden nogen som helst ide om hvad pokker der er sket. Om mon bumpet jeg hørte har været ham der slog hovedet, og derfra rystelserne, eller om bumpet er kommet fordi de begyndte.

Indtil videre holdes der øje med ham, og vi har fået besked på, at filme ham hvis det sker igen, og så direkte til vagten. Men håber da, at det ikke sker igen.

Havde vidst lige brug for, at sige hvor uheldig jeg føler mig som hundeejer, troede ellers lige, at jeg kunne være fri for sådan en omgang igen. Og så så tæt på hans fire-års fødselsdag (mistede Amigo, min første, en uge inden han fyldte fire, så det er ekstra følsom lige nu)

Aaanyway, I får lige et billede at den sårede kriger og hendes elskede hund med på vejen smiley god dag til alle derude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er ikke let at have hund
Kommentér på:
Det er ikke let at have hund

Annonce