{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Hva koster røgten på hofter & ryg ca? {{forumTopicSubject}}

Ja, er bare nysgerrig om hvor meget det koster sårn ca. Da vi nok snart må op og ha tjekket vores Tazzi tøs. Hun piver og hyler når hun skal rejse sig fra gulvet og kurven. Hun har været sårn før, men der sagde dyrlægen at det var vokseværk. Men nu har hun fået det igen og det bryder jeg mig bestemt ik om. vi har prøvet at holde hende i ro de sidste dage og holdt hende væk fra ´leg med andre hunde og det er det blevet bedre af. Men Tror vi tar ned og for taget nogle billeder, for vil sku vide hva der sker inde i hendes krop.

Håber der er nogen som ved noget...

Ha, en rigtig dejlig søndag...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva koster røgten på hofter & ryg ca?
  • #1   8. apr 2007 Lyder som en rigtig god ide at få hende tjekket.

Priser varierer en del,så ring eventueltlidt rundt.

• #2   8. apr 2007 Åhhh den lille stakkel.
    Hernede hvor jeg bor koster det omkring 1000kr- men jeg ved det er dyrere jo længere op i landet man kommer- Sjælland er vist dyrest....Der er ikke nogen faste priser, så ring til dyrlægen og hør ad.
    Men sandsynligvis har din dyrlæge ret i at det er vokseværk. Sæt hende på voksenfoder hvis hun ikke får det i forvejen, og hold hende slank. Ingen træning- det siger sig selv.

Held og lykke med hende

• #3   8. apr 2007 hun for voksen foder og er ikke overvægtig.. hun har den rette størrelse siger alle dem der ser hende og det samme gør dyrlægen..

Tak for jeres svar...

• #4   8. apr 2007 Kamilla > Hvor gammel er hunden ??
    Tror det koster omkring 1500 kr...Har lige fået det gjort på Louis men han var bedøvet i forvejen. Det kostede så 925 uden moms...

• #5   8. apr 2007 Kamilla >
    Vores Albert var så plaget af vokseværk fra 5-11 mdr..Han løb aldrig, var selv så passiv..Har været så bekymret...Nu er han 14 mdr og det er fuldstændig væk .

• #6   8. apr 2007 Kipler > Det var sgi dyrt...Min pris var i Karlslunde

• #7   8. apr 2007 Jeg gav 1200 kr - for hofter og albuer,- men det er jo så ik med ryggen også... Det gør jo nok en rimelig forskel -

• #8   8. apr 2007 Nicki fik røngenfotograferet sin ryg og hofte her for 1 lille mdr tid siden, det kostede viste omkring 2100 incl bedøvelse og undersøgelse

• #9   8. apr 2007 Prøv at få dyrlægen til at tage et af hofterne først - problemet ligger sikkert der og ikke i ryggen.
    Kan dyrlægen så ikke se noget på de billeder - så et til af ryggen - men spar det i første omgang.
    Og husk nu - det er langt fra alle dyrlæger der er gode til at tage disse billeder!
    Hvis du vil køre for det kan jeg anbefale Holbæk Dyreklinik der er fantastisk gode til alt om knogler - især Jesper Vetter....tlf 59437367

Held og lykke
    Karin

• #10   8. apr 2007 Jeg kørte til jylland og fik tage HD billeder og sparede ca.1000 kr pr hund (havde 2 med) jeg gav 1800 noget og han er superdygtig... han heder Jacob Daasbjerg og klinikken liger i Bjerringbro... tlf. 86681011... det er det hele vær...

• #11   8. apr 2007 1000 tak for alle svar...

Hund er 13 måneder.. Hun holder sig ikke tilbage når vi går tur eller møder andre hunde, så vi holder hende lidt væk fra det. For hun glemmer at hun har ondt, men det gør vi ikke. For er jo os der hører på at hun skriger og hyler. Bare et tilfælde hvor hun glemmer det. Vi står ude på vejen og hundene er i haven. Så kommer der nogle og snakker med os, så hopper hun op på lågen for at vise at hun også er hjemme, men hopper hurtigt ned igen og hyler højt. Så lige på det område er hun sku ikke så klog.. hi hi..

• #12   8. apr 2007 Kipler

Derfor man kalder den for en DYR-læge *suk*

Kommentér på:
Hva koster røgten på hofter & ryg ca?

Annonce