{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

ang dyrlæge regninger {{forumTopicSubject}}

hva ville i gøre i min situation vores kære hund kommer til dyrlæge onsdag med en skede polyp de siger den fjener vi i morgen , vi aftaler at komme med hende torsdag morgen og når nu hun er lagt i narkose skal de lige tjekke hendes hofter med et røgten...
kl 13 ringer dyrlægen og siger det er ikke noget vi kan klare her hun skal videre til en af vores andre afdelinger og have lavet det her..... jeg spørger om hva koster det hun løber ind og tjekker og kommer retur og siger det koster 4000 plus hva vi har lavet i dag ... som sagt så gjort da vi henter tulle fredag får vi en regning på 9500 og vi bliver temmelig vrede men siger ikke noget før vi har kigget den igennem hjemme


det er ikke første gang det sker hos dem da vores kat brækkede benet for vi afvide det koster 3500 og laqppe ham sammen det sagde vi god for og bad dem om og kastarere ham når han var i bedøvelse ... regning 8500 .... hvor eller hvem klager man til...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang dyrlæge regninger
  • #1   3. aug 2011 *koster 4000 plus hva vi har lavet i dag *

    Du fik ikke at vide hvad det kostede, det de havde lavet det første sted? For hvis det har kostet 5500,- passer det jo godt nok?


  • #2   3. aug 2011 Den har jeg også oplevet: afleverede Julius (for 3. gang med samme problem) og fik denne gane en prisskønning på ca. kr. 5.000,-.
    Henter ham dagen efter og får en regning på det dobbelte. Da jeg spørger ind til hvorfor, får jeg at vide at de har måtte tilkalde en dyrlægekollega fra nabobyen, da de ikke selv kunne løse problemet.

    Jeg havde i forvejen brugt ca. 6.000,- på samme problem.

    Heldigvis har jeg sygeforsikring, men da det viste sig at problemet stadig ikke var løst, skiftede jeg altså dyrlæge.

    Den nye dyrlæge (eller det vil sige sekretæren) stillede diagnosen over telefonen og dyrlægen løste problemet for kr. 1.300,- :o)


  • #3   3. aug 2011 Tag i første omgang en snak med dyrlægen omkring regningen, måske de kan følge jeres indvendinger, eller i modsat fald forklare jer, hvorfor regningen er så høj, som den er.
    Vi har selv været i situationen en enkelt gang, og vores dyrlæge så rimeligheden i vores indvending og reducerede regningen en hel del. Men ok vi har også en dyrlæge som vi i det hele taget har et godt samarbejde med.


  • Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #4   3. aug 2011 hvis jeg var dig vil jeg skifte, og klage til dyrelægeankenævnet. i havde en mundligt aftale,og jeg mener at de ikke må lave andet en hvad der er aftalt.ellers skal de ringe til jer.det er jo mange penge og de kan ikke bare lave prisen om når andet er aftalt.jeg har selv dyrlægerne i rødding og der har aldreig været problemer,de har ringet hvis der der skulle ændres noget.

  • #5   3. aug 2011 desværre har jeg oplevet at nogle dyrlæger har den holdning at det er forsikringen der betaler og har man ikke dyret forsikret er det ejerens problem... deres prisniveau er sat efter at det skal være dyrt for at være godt.
    Min oplevelse af de lokale her i området er at dyrehospitalet samt en praksis med flere dyrlæger , adfærdsbehandlere, osv er dyre end den enlige dyrlæge der kun har en sekretær/vet.sygeplejerske.


  • #6   3. aug 2011 Det har jeg heldigvis aldrig oplevet ved min dyrlæge

  • #7   3. aug 2011 Hold da kæft hvor var jeg da blevet vred over at få sådan en regning i hovedet. det kan da under ingen omstændigheder være jeres problem at de ikke kan klare problemet, og må hente hjælp udefra. Det måtte de da ha vist da de booker til operationen.... meget mærkeligt "firma", og dybt uprofessionelt. Klag alt hvad du kan, og sæt aldrig dine ben hos sådan en flok amatører. Undskyld men er virkelig piss`t.

  • #8   3. aug 2011 altså det var en alm konsutaion og et røgten og det sagde han i går det var ca 2000... så nej det er heller ikke derfor... og vi kom igen fordi vi syntes de gjorde et godt stykke arbejde men nu er det nok aldrig mere finder en anden


    kiger ind senere har en søn med to brækkede arme så det er begrænset med tiden til og kigge ind her....


  • #9   3. aug 2011 Hvad står der på regningen??? Den er vel udspecificeret, så du kan se hvad de forskellige ting har kostet?

  • #10   3. aug 2011 Hunde tossen den var helt udspecificeret men det er jeg lige glad med når de har lovet mig en anden pris í telefonen....



  • #11   3. aug 2011 Pia m ... vi sætter aldrig vores ben der igen der er heldigvis gode dyre hospitaler både i kolding og haderslev ikke så langt fra os så vi behøver dem ikke .....

  • #12   3. aug 2011 Grynet så var jeg også blevet noget muggen....


Kommentér på:
ang dyrlæge regninger

Annonce