{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Laaaang vej hjem fra Ribe {{forumTopicSubject}}

Puha, det er ikke 10 min. siden vi kom hjem. Kørte kl. halv syv i morges, så det har været en temmelig lang dag.

Dagen blev så lang fordi Bianca blev BIR igen og fik sit 3. certifikat - alle 3 BIR og Certer er kommet lige i træk, så jeg tænker hvornår den lyserøde sky brister - det kan da ikke blive ved med at gå så godt. I dag slog hun 4 champ. tæver og Bedste Han igennem flere år - og hun er altså kun et år. I "princippet" er hun Champion, men reglerne siger at de først kan blive det efter de er fyldt 18 mdr. og får endnu et cert. Men så kalder jeg da bare hende for Junior Champ.

Det betød en tur i Store Ring i Gruppe 2, men ak vi var færdige halv tolv, og det ville først starte kl. 16. Men det var hele ventetiden værd. Bianca blev 3. bedste i Gruppe 2 dvs. BIGII nr. 3. Helt fantastisk, for det er meget sjældent en gårdhund når så langt at slippe igennem nåleøjet til en kamp om de fire placeringer.

Vi slæbte 3 forskellig slags hundemad med hjem, og det vil Belvedere komme til at nyde godt af - for det meste var til store hunde.

En dejlig men også meget laaaaang dag. Vi er alle trætte, så aftensmad må vi vist skyde en hvid pil efter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laaaang vej hjem fra Ribe
Kommentér på:
Laaaang vej hjem fra Ribe

Annonce