4.464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Sileo Sileo

Nogle der har erfaringer med dette produkt?

Har fået udleveret det til min hund, og har afprøvet det, der er ikke som sådan noget negativt at sige om virkningen, men det virker bare total uoverskueligt at det kun holder to timer. for det første skal jeg jo ha fat i hunde flere gange i løbet af nytårs dag/aften for a gi en ny dosis, hvor hunden måske nok har mere brug for lidt ro. og for det andet skal der jo en del "tuber" til da der jo kun er til 4 gange i en (til min hund) og for nok brug for at kunne gi hende et par gange i løbet af dagene omkring nytår.

Fungerede det for jer og jeres hunde og hvor mange stk. måtte i ha for at der var nok til behovet?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sileo
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #1   15. dec 2018 Ja her virker det super. vores tager det gerne

havde bare en til nytårsnat.

• #2   15. dec 2018 Ok tak, min tog det også fint, men det holder ikke længe og vi bor i midten af to store ghettoer hvor der fyres af også om dagen, i dag feks. fyrede de af længe her til formiddag, og jeg måtte bærer min hund hjem fra tur, så hun skal ha mulighed for at få mere end et par gange i løbet af nytårs aften, og det synes jeg bare virker lidt uoverskueligt, men ved ikke rigtig hvad alternativet er, håber jeg kan få min dyrlæge til at ud skrive stesolid, men sætter ikke forhåbningerne op, vil bare ikke ud i noget der påvirker hende fysisk, altså så hun ikke kan styre sine ben mm.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#3   15. dec 2018 ellers så prøv meprobamat

• #4   15. dec 2018 Tak for forslaget, jeg ringer og snakker med dyrlægen mandag, så må vi lige se hvad han siger.

• #5   15. dec 2018 vi brugte det sidste år og det havde mega god effekt i 1 time og ½ virkning en ½ time mere.. plus det var et total overgreb på min Boston, han gik total i panik og fråde om munden ved det skulle på hans slimhinder ,han reagere på samme måde hvis du vil give ham piller, han er mere rolig når han får en fingere i røven. så har fået stesolid i år.

men kender flere hvor det har virket godt smiley

• #6   15. dec 2018 Ansofie K. Tak for dit svar. Har du fået udskrevet stesolid af dyrlægen i år? Håber jeg kan få dyrlægen til at udskrive det til mig, for det bliver for meget for min hund at skulle igennem så ofte i løbet af en enkelt aften, og enormt forstyrende i forhold til at hun kan finde lidt ro.

• #7   15. dec 2018 ja det har jeg, men skulle kæmpe lidt for det. men da min helt gammel hun var på det og det fungerede så fint. plus calm osv virker ikke på ham her, han tror desværre det banker på døren så han løber rundt fra dør til dør og puster sig op og putter jeg ham i bur(ved siden af mig), så ligger han og ryster. selidoen hjalp ham max en time hvor han sov og rolig, men kan ikke bare ikke lave det overgreb på ham ??

• #8   15. dec 2018 Tænker jeg også det bliver her, men rart at vide at det kan lade sig gøre. Synes ikke sileoen virkede så super at jeg kan forsvare at skulle ha fat i hende hver og hver anden time hele dagen.

• Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 4 Svar: 95
    #9   15. dec 2018 Har også brugt det med rigtig god virkning. Bor dog på landet, så det er kun nødvendigt selve nytårsaften, hvor vi giver fra ca. mørkets frembrud og så sidste gang omkring kl. 24.00 alt efter hvad der lige er behov for smiley
    Det har gjort at vi istedet for en stresset og meget utryg hund, nu har en hund, der er rolig og slapper af hele aftenen.
    Giver så Kalm hele december smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#10   15. dec 2018 Jeg skulle også kun give to gange på en aften.

Husk steso skal gives før hunden bliver bange. min har også fået det er år.

Det vigtigste er en dyrlæge der kan doserer korrekt og kender brugen af de enkelte produkter.

• susi j
    susi j Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #11   1. jan 2023 Min fik sileo 2 gange nytårsaften, hun kunne knapt stå på benene, og rystede alligevel. Her dagen efter har hun kastet op. Altså dårlig erfaring! Hun skal aldrig have det mere- Håber det forbandede larm og svineri bliver forbudt næste år! Og nej jeg overdoserede ikke; 2x 1
    prik med 2,5 timer imellem.

• #12   1. jan 2023 Susi, tråden er 4 år gammel smiley

At din hund har oplevet bivirkninger, er uheldigt, men så blev du den erfaring rigere. Der er gode grunde til at det altid anbefales at teste det inden nytår, så man ved om hunden oplever bivirkninger.

Brug nu året på at lydtræne din hund, og få en snak med dyrlægen om de alternativer der er til Sileo. Du kan jo vælge at tage i sommerhus et sted, hvor der skydes meget lidt, for du skal næppe sætte næsen op efter et forbud.

• susi j
    susi j Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #13   2. jan 2023 Eftersom rigtig mange snakker om forbud - også politikere - kan det sagtens tænkes, at der kommer begrænsninger!
    Desuden har vi lydtrænet!
    Men hendes uro kom først til udtryk i juledagene, og det var, hvad dyrlægen anbefalede!
    Desuden kunne jeg godt tage i sommerhus, næste år, men gider det ikke, for en aften.

• #14   2. jan 2023 Jamen, så har du jo valgt for din hund, og så må du også tage konsekvenserne. Man KAN jo godt være i sommerhus i flere dage (som de fleste er).

Der er medicin som skal gives hele december og som trappes ud i januar. Det kræver nogle blodprøver, fordi det kan være hårdt for lever og nyre. Der er også en indsprøjtning, som nævnes længere oppe, men det er kun få dyrlæger der tilbyder den. Så det kan være en god ide at gøre sit forarbejde.

Kommentér på:
Sileo

Annonce