Loppeshampoo Loppeshampoo
inspireret af anden tråd, vil jeg gerne høre hvilken loppeshampoo man skal købe ..
jeg har tidligere haft en tråd om Ipsen´s kløe og det er lidt on and off en dyrlæge har ikke kunnet finde ud af noget ...
jeg har i efteråret over flere gange haft kløe og røde knopper, så nu tror jeg måske hun har rovmider, det passer i hvert fald meget på beskrivelsen ...
Så hvilken loppeshampoo kan i anbefale at jeg køber, den skal ikke være på recept, men kan godt køre til dyrlæge og købe hvis de har de bedste
Ellers skal være fra enten Maxizoo eller Petworld, ikke nethandel
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.478
Du kommer nok ikke udenom en tur til dyrlægen
Ps kw loppeshampo kan købes i petworld.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.194
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 17.870
nåede ikke at se svaret fra dig Kirsten, så var i Petworld på vejen hjem og nu har jeg vasket hende i KW´s loppeshampoo .... virker det ikke så må jeg til dyrlægen ..
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.478
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.194
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 2.892
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 17.870
og fnat er det heller ikke ...
det er kun mig og yngste hunden der er ramt ... hun med kløe som passer meget godt til den milde bedkrivelse af rovmide (efter Google), jeg har haft (nu er det nogle uger siden) men ellers on and off siden august nogle knopper, der kommer 1-2 ved siden af hinanden og klør som tossede ... derudover noget kribleagtigt hudkløe nogle dage værre end andre ...
nu blev hun vasket i går, umiddelbart virker hun meget mere rolig i huden ... man kan ae hende uden hun bliver helt perpleks agtig når man kommer nederste på ryggen ...
jeg er virkelig spændt, for det har været et træls problem ... har været ved dyrlæge flere gange, skiftet foder, hun har fået binyrebark, laser, kiropraktik, massage, medicinske bade osv .... der var ikke noget at se, andet en skæl som dyrlægen sagde var tør hud ...
i det hele taget synes jeg meget passer med det der beskrives på rovmider i mild form ..
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.395
Loppeshampoo