{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Loppeshampoo {{forumTopicSubject}}

inspireret af anden tråd, vil jeg gerne høre hvilken loppeshampoo man skal købe ..

jeg har tidligere haft en tråd om Ipsen´s kløe og det er lidt on and off en dyrlæge har ikke kunnet finde ud af noget ...

jeg har i efteråret over flere gange haft kløe og røde knopper, så nu tror jeg måske hun har rovmider, det passer i hvert fald meget på beskrivelsen ...

Så hvilken loppeshampoo kan i anbefale at jeg køber, den skal ikke være på recept, men kan godt køre til dyrlæge og købe hvis de har de bedste

Ellers skal være fra enten Maxizoo eller Petworld, ikke nethandel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loppeshampoo
  • #1   17. dec 2018 Hvis der er rovmider, så tvivler jeg på, at en loppeshampo virker smiley
    Du kommer nok ikke udenom en tur til dyrlægen smiley

    Ps kw loppeshampo kan købes i petworld.


  • #2   17. dec 2018 Smut til dyrlægen, du kan få en god medicinsk shampoo der virker også uden recept.

  • #3   17. dec 2018 @ Salla ... ifølge den tråd "klø..klø.." omtaler af rovmider så skulle behandlingen angiveligt være loppeshampoo, måske flere vaske med 1 uges mellemrum ...

    nåede ikke at se svaret fra dig Kirsten, så var i Petworld på vejen hjem og nu har jeg vasket hende i KW´s loppeshampoo .... virker det ikke så må jeg til dyrlægen ..


  • #4   17. dec 2018 Ok, det gik min næse forbi smiley

  • #5   17. dec 2018 Hanne, KW’s shampoo virker sikkert ganske udmærket, jeg synes bare tit dyrlægens er bedre.

  • #6   18. dec 2018 kløe og røde knopper passer også på beskrivelsen af eksem, allergi, væggelus og fnat

  • #7   18. dec 2018 @Ziva .... det er ikke hverken eksem eller allergi ... væggelus er blevet set efter og det er slet ikke på den måde, men smed faktisk en seng ud på den mistanke, rensede værelset ..
    og fnat er det heller ikke ...

    det er kun mig og yngste hunden der er ramt ... hun med kløe som passer meget godt til den milde bedkrivelse af rovmide (efter Google), jeg har haft (nu er det nogle uger siden) men ellers on and off siden august nogle knopper, der kommer 1-2 ved siden af hinanden og klør som tossede ... derudover noget kribleagtigt hudkløe nogle dage værre end andre ...

    nu blev hun vasket i går, umiddelbart virker hun meget mere rolig i huden ... man kan ae hende uden hun bliver helt perpleks agtig når man kommer nederste på ryggen ...

    jeg er virkelig spændt, for det har været et træls problem ... har været ved dyrlæge flere gange, skiftet foder, hun har fået binyrebark, laser, kiropraktik, massage, medicinske bade osv .... der var ikke noget at se, andet en skæl som dyrlægen sagde var tør hud ...

    i det hele taget synes jeg meget passer med det der beskrives på rovmider i mild form ..


  • #8   19. dec 2018 B&B citrusshampoo kan du bruge både på hunden og dig selv hvis det skulle blive nødvendigt

Kommentér på:
Loppeshampoo

Annonce