1.148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvordan opbevarer I jeres foder? Hvordan opbevarer I jeres foder?

Jeg har en lille pose med foder stående under min vask lige nu, og kom til at tænke på, at man jo helst anbefaler at det står et nogenlunde køligt og tørt sted.
Jeg har bare ingen steder i min lillebitte lejlighed, hvor det faktisk kan lade sig gøre (stue: varm og dejlig, køkken: bliver varmt og fugtigt når jeg laver mad) smiley

Så hvordan opbevarer I jeres foder? Er det noget, I overhovedet tænker over?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan opbevarer I jeres foder?
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #2   19. dec 2018 stor bøtte med låg smiley og så er der en lille lufttæt bøtte med låg oven på som jeg tager noget op i så jeg kun skal åbne den store sjældent.

det er kattemad men det samme princip smiley

det er i posen i den store spand

• #3   19. dec 2018 Den store pose har jeg i en lukket foderbeholder. Selvom den er i foderbeholder er den stadig lukket med ziplukker. Og så har jeg en mindre beholder hvor der kan være ca 1,5 kg foder i, som er den jeg tager fra til daglig, så aroma bevares i den store pose. Den står over vores køkkenskabe.
    Hvor jeg har placeret de to beholdere har jeg ikke tænkt over, andet end at det var der der var plads smiley

• #4   19. dec 2018 Det er i posen/sækken i en lukket foderspand nede i bryggerset hvor der er køligt (der opbevarer jeg også hestefoder og de store sække med hamsterfoder i tilsvarende foderspande), og så fylder jeg en mindre beholder et par gange om ugen og har den oppe i køkkenet. smiley

• #5   19. dec 2018 barf i fryseren smiley
    tørfoder bliver opbevaret i spande i vores "alt mulig rum"
    hvor vi opbevare konserves - sodavand - toiletpapir osv.
    generalt et meget køligt rum.

• #6   19. dec 2018 Stor bøtte med skruelåg, som er beregnet til hundefoder. Jeg har en spand til hver slags foder, da hundene ikke får samme foder. Ever er jo stadig kun hvalp.

Og så står det i et lokale, hvor hundene aldrig har adgang.

• #7   19. dec 2018 Sam's tørfoder bliver opbevaret i en luft tæt beholder ude i gangen, der er ikke helt varmt, for der er ingen varm på derude...

• Leif K
    Leif K Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 15 Følgere: 15 Svar: 25
    #9   19. dec 2018 den rigtige måde at opbevare foder på er at lade det blive i sækken og så i en tønde/beholder der er lufttæt, hvorfor i posen, fodret afsætter fedt på indersiden af en foderbeholder og hvis den ikke bliver rengjort med jævne mellemrum harsker fedtet og smitter nyt foder der bliver hældt i beholderen.
    Undgå at have foder stående på et gulv med gulvvarme.

• #10   19. dec 2018 Vi har vores i en foderspand , den står sådan set i stuen smiley Vi bor i en 2 værelses lejlighed, og har altså ingen kølige rum at sætte sådan noget, og vores stue/køkken er samme rum, dog "adskilt" af en stort højskab med hylder og køle/frys . Der er ganske enkelt ikke plads til at have det stående på køkkensiden smiley

• #11   19. dec 2018 jeg har ingen luksus i form af bryggers,kold udestue eller andet køligt.

Vi bor i en to værelsels lejlighed,der er rimelig varm. (det passer mig og verner ydemærke)

så fordret står godt lukket til i et skab under køkkenvasken.

Så må det miste lidt f.eks vitaminer,men har intet valg,KUN at den lukkes forsvarligt til efter brug.m

• #12   20. dec 2018 lukket foderbeholder i et værelse der kun bliver brugt til jakker, kjoler og spejdergrej så der er ingen varme på. der er kliklås på foderspanden, lukket dør og Ziva ved at jeg har øjne i nakken hvis man overvejer at krydse dørtrinnet ind i det forbudte rum hvis jeg har glemt at lukke døren. der er en lille foderbeholder i køkkenet hvor der er mad til 2-3 dage i den er dog uden låg i varmen.

• #13   20. dec 2018 De står i skabet under vasken i bryggerset.
    De langsomtspisende hælder vi over fra i en mindre beholder og har på bordet. Så originalposen kan lukkes og ikke skal åbnes hele tiden. Audis mad er væk på under en måned så den står bare

• #14   20. dec 2018 Sækken med foderet står i en foderspand smiley Den står pt ude i rummet under vores trappe til første sal. Men da jeg boede i en et-værelses, stod den i stue/køkken/soveværelse smiley

Jeg har så 3 små lufttætte bøtter ala bedrollers, fyldt med foder, så jeg ikke skal i sækken andet end hver 2.-3. uge

• #15   20. dec 2018 I fryseren smiley

• #16   20. dec 2018 I foderspande smiley

• #19   20. dec 2018 Tørfoder opbevares i kælderen, hvor gulvet er uisoleret. Der er dog varme på i radiatorerne, så der er ca 18 grader. Tørfoderet er i de originale poser, der er kommet i en foderspand.

Dåsefoder står på en hylde i samme rum. Og råt kød er i fryseren.

• #21   21. dec 2018 Hos mig opbevares foderet i foderspande/tønder/bøtter eller hvad vi nu kalder det med tætsluttende låg i et uopvarmet vaskerum.

Kommentér på:
Hvordan opbevarer I jeres foder?

Annonce