{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Opdatering på allergi fodder tråden {{forumTopicSubject}}

En lille opdatering fra min tråd i går:

(link fjernet)

Efter at have snakket foder og andre muligheder igennem med min dyrelæge her til morgen, har jeg besluttet i første omgang, at gå den vej mine dyrelæger har gode erfaringer med.

Så Misja kommer på Royal Canin HypoAllergenic DR21 foder (link fjernet) i første omgang + jeg som sagt startede hende op på Viacutan i går.

Vaccinerne lader vente på sig, dyrelægen har ikke rigtig kunnet få nogen forklaring fra apoteket der skal lave dem, ej heller en fast tids horisont (staves?) - så der rykkes og brokkes over deres (apotekets) nølen :-S

Jeg skal finde en måde at holde hende fra dagligt at æde det seriøst store kvantum mus, mosegrise, rødder, bark og harelorte, men stadig tilgodese mit ønske om at hun kan få lov at løbe frit dagligt.

Så jeg skal have gang i mine små grå og begynde at lave daglige hjerneøvelser med hende, for at tilgodese hendes store behov for stimulering. Hun er van til dagligt at jage selv i 1 - 2 timer, jage er jo = søg, spor, koordinering af kroppen, venten, tålmodighed, ja i det hele taget tanke virksomhed for at være en succes fuld jæger. - Hun jager fuldstændig som vilde skov og mark ræve jager, hvis nogen af jer har set naturudsendelser om det smiley

Dette skal jeg i minimum 6 uger, for at kunne få hendes krop renset ud og for at kunne se, om der er nogle af disse ting hun er allergisk over for.

Jeg regner med at dette betyder flexline i mosen hver dag på de store jagt arealer og så lade hende være løs de steder jeg erfarings messigt (staves?) ved, hun ikke jager/finder bytte.

Jeg fortsætter med den mellemste dosis prednisolon, men håber at Viacutanen snart kan gå ind og erstatte de møg-piller og så håber jeg ski snart, at de vacciner ligger klar så jeg for alvor kan komme i gang..

Så sålangt, så godt fra os :-))

Hav en skøn solskins dag,

Karina.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på allergi fodder tråden
Kommentér på:
Opdatering på allergi fodder tråden

Annonce