{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Boo er død. {{forumTopicSubject}}

Den populære bamseklippede pomeranian, Boo, er død.

Ejerne påstår han er død af sorg... Men er det noget hunde gør?

Dør de af sorg? Jeg syntes det lyder mærkeligt.

Så vidt jeg husker, så var han bamseklippet fordi han havde en sygdom? Mon ikke det kan have noget med hans død at gøre?

https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/16-millioner-fulgte-verdens-soedeste-hund-nu-er-han-doed-af-sorg/7482882

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boo er død.
  • #2   20. jan 2019 Jesus så amerikansk. Broken heart syndrome er en virkelig ting- men det er ikke noget hunde får, og det tager ikke halvandet år.
    12 år for en hund med hjerteproblemer er da okay.

• #3   20. jan 2019 "Facebook-sensationen Boo the Pomeranian (pomerian, red.)"

Er pomerian overhovedet et rigtigt ord?? smiley

• #4   20. jan 2019 nu er det jo amerikansk så skal der vel være en historie ... men 14 år er jo i sig selv en fin alder, så mon ikke det er helt naturligt, når an dertil ligger hjerteproblemer, som tilfældigvis iflg. ejer kommer lige der hvor den anden hund dør så er overskriften jo på plads ...

• #5   20. jan 2019 Jeg tror ikke følelser er udelukkende et menneske ting, faktisk synes jeg at det er langt ude at tro det.
    Om den er død af sorg har jeg hverken kendskab til hunden eller dens miljø til at sige. Men jo, jeg tror man kan dø af sorg. Og sorg er klart efter min erfaring noget hunde føler.

Kommentér på:
Boo er død.

Annonce