1.828 visninger
|
Oprettet:
Neglefil {{forumTopicSubject}}
Jeg får kuldegysninger af at klippe kløer på Czhaplin, så det er altid kæresten, der må i ilden og det er ikke altid, jeg husker ham på det - og så får Tjab lange kløer, da de vokser som ukrudt.
Så jeg tænker -sådan en neglefil til hunde. Den må kunne klare det.
Kan I anbefale en rigtig god en? Pris nogenlunde underordnet, bare den funker
jan 2006
Følgere: 45 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 324 Svar: 13.494
jan 2006
jan 2006
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 26 Annoncer: 16 Emner: 177 Svar: 9.307
Jeg købte sådan en til Taliban, for hun var panisk angst for at få klippet negle.
Jeg filede en eneste negl på hende, så prøvede jeg den på mig selv og så blev den kasseret.
Den vibrerede så meget at det føltes ret ubehageligt helt oppe i min albue, endvidere, så tog det rigtig lang tid at file den ene negl på Taliban.
Hvorfor laver i ikke en "tjekke hunden" dag en gang hver fjortende dag eller hver måned i klubben når i træner, hvor der er en, som blandt andet klipper negle på alle de hunde der trænger.
Det gjorde vi i sin tid da jeg trænede, for så glemmer man det ikke.
Hvis du alligevel køber en neglesliber, så er Oster den bedste
okt 2010
Følger: 15 Følgere: 46 Hunde: 9 Emner: 77 Svar: 7.759
Min er Oster er ca. 4 år gammel og Ghini får slebet 3-4 mm af sine kløer en gang om ugen. Man skal være OBS på, at den hurtigt æder batterierne og det er så som så med effektiviteten, når den ikke kører på max. hastighed.
Jeg har et ret fast tag i hendes pote og den klo der slibes, så er vibrationerne begrænsede.
apr 2015
Følgere: 2 Svar: 230
I første omgang for at se om min Sheltie var med på ide´n,
jeg brugte en formiddag på at gøre hende tryg ved den,
nu kører den på 4 år både jeg og hunden er stadig glade for den billige fra Litle.
jan 2006
Anni - jeg er ikke i en klub og ingen, udover kæresten og jeg selv, kan håndtere Czhaplin alligevel.
Jeg mangler som sagt bare en neglefil, så jeg selv kan ordne hans fødder
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.103
Jeg købte den egentlig til én af mine egne da hun har sorte negle og de er lange.
Den er rigtig effektiv og der kan købes ekstra file til. Kan se at den er Not in stock lige pt. men ellers hold øje. Christies er et udmærket og pålideligt sted at købe udstyr fra.
https://www.christiesdirect.com/Mobile/en/Andis-CNG-1-CordCordless-Nail-Grinder/m-m-6356.aspx
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 599 Hunde: 3 Emner: 51 Svar: 1.860
https://www.zooplus.dk/shop/hund/hundepleje_klippemaskine/potepleje/359171
Neglefil