{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Ny hund - at knytte bånd {{forumTopicSubject}}

Alle jer som har to - Giv mig lige et råd:)

Da jeg fik Carla for 1 år siden belv vi hurtigt meget knyttede - Vi var sammen om alt - Hun er godt opraget og jeg tør ikke tænke på hvor mange timer vi har krammet smiley

Jeg føler ikke jeg har mulighed for at knytte så stærkt et bånd til Cliff, fordi han er så interesseret i Carla.

De er meget forskellige - Hun var meget sky, kærlig og mor-syg og han er udadvendt, små hysterisk drama-dronning og frygtløs smiley

Selvom de stadig slådser lidt så gør han alt 100% bedre når Carla er der - Han nægter at gå i snor med mindre hun er der smiley

Han er meget mere selvstændig end hun var og jeg er lidt nervøs for om han ikke vil knytte sig ordenligt til mig..

Er jeg paranoid ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund - at knytte bånd
  • #1   17. apr 2007 det tog bella næsten et halvt år at knytte sig til mig,,, så tror godt der kan gå lidt tid

  • #2   17. apr 2007 chrissie er også meget knyttet til mig... da vi fik diego, behandlede jeg ham på samme måde, men da de er 2 forskellige individer kunne jeg ikke regne med samme respons. De er begge sammen med mig det meste af tiden. Men som dine er chrissie morsyg og diego lidt mere sig selv og dog alligevel, så kommer han jo og vil krammes.... smiler.. han skal såmænd nok knytte sig til dig....

  • #3   17. apr 2007 kipler

    mange tak, det er fandme så dejligt at høre, jeg bliver helt glad hver gang jeg for det afvide, os fordi man selv er så stolt over det gik godt.

    så mange tak, nu er jeg i godt humør hele dagen :0)


  • #4   17. apr 2007 Jeg er jo egentlig død nervøs for at jeg ikke kan etablere den samme komtakt ...
    Det hele er jo meget nyt - Håber når nyhedsværdien er blæst over at jeg kan få lidt opmærksomhed smiley


  • #5   17. apr 2007 Anne....Noget jeg har gjort meget ud af, er hvad jeg kalder kvalitetstid.

    Jeg tager en hund af gangen og går ture, træner, aktivere og leger. Tid hvor jeg er alene med den enkelte.

    Mine er meget glade for hinanden, men mor er bedst og sådan vil jeg have det:o)



  • #6   17. apr 2007 Janie F - Netop - Det prøver jeg også på og det er planen fremad rettet !



  • #7   17. apr 2007 Jeg har netop fået en hund nr to og jeg føler også det er anderledes end med den første hund.

    Mit bedste råd er at du skal være alene med hund nr to - præcis som du var det med den første hund. Træn den, gå tur med den osv. alene bare dig og hunden..


Kommentér på:
Ny hund - at knytte bånd

Annonce