Gadehunde - organisation og ejere. Gadehunde - organisation og ejere.
Hej folkens
Jeg er specialestuderende ved Københavns Universitet, og jeg er en del af en større undersøgelse omkring kæledyr på dyreinternater i Danmark. Jeg arbejder med emnet 'Udenlandske gadehunde i Danmark' og er ved at undersøge antallet, der adopteres og formidles hertil.
I første omgang er jeg ved at undersøge antallet af organisationer, som står bag formidlingen, og jeg håber derfor, at ejere af gadehunde vil fortælle hvilken organisation eller lignende I har fået jeres hund fra? Jeg har udarbejdet en liste, men jeg vil gerne være sikker på, at jeg har fået alle med.
På et senere tidspunkt kunne jeg også godt tænke mig, at sende et spørgeskema ud til jer ejere og evt. også interviewe jer. Hvis det er noget, som I kunne være interesseret i at være en del af, så må I meget gerne sende mig en privatbesked her eller kontakte mig på: tsh958@alumni.ku.dk
Mange hilsner
Amalie
apr 2018
Følgere: 667 Svar: 5.765
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.963
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.097
Jeg vil gerne svare på skema senere
mar 2008
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.876
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 196
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
Jeg kunne godt finde på, at hente gadehund fra Spanien igen. Men ville så selv tage ned og hente den.
Har sendt dig en PB.
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.144
apr 2018
Følger: 20 Følgere: 24 Emner: 40 Svar: 854
apr 2018
mar 2011
De af jer, som har givet tilsagn til det, kommer jeg til at kontakte igen på et senere tidspunkt, når jeg har styr på spørgeskema osv. Tak fordi I gider
I forhold til det med at møde hunden inden man får den, ville I så købe en gadehund, som var i familiepleje i Danmark, hvor I havde mulighed for at møde den inden?
mar 2011