Bedste hundesygeforsikring små hunde Bedste hundesygeforsikring små hunde
Hej
Hvor får man den bedste udvidet hundesygeforsikring for de små hunde som chihuahua og papillion ?
Har alka nu men synes det ser ud som om den stort set ikke dækker noget.
Er der nogle selskaber der dækker tænder?
sep 2017
Følgere: 545 Emner: 156 Svar: 10.762
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.494
Men jeg blev spurgt ind til hundens helbred ved tilmelding og forventedes selvfølgelig at svare ærligt i forhold til evt. tidligere skader eller sygdomme. Og får hunden skader eller sygdom, må forsikringsselskabet godt tjekke hos ens dyrlæge, og viser det sig så, at man har løjet om væsentlige ting, så står man måske ikke så godt i forhold til dækning, så det giver god mening at være ærlig i situationen. Men vi skulle ikke til dyrlæge, så længe hunden var under 4 år ved oprettelse af forsikringen.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
Jeg har da ihvertfald skiftet uden problem.
alka er en lorte forsikring fordi de vil ikke fortælle hvad de dækker for, de dækker for intet der er racerelateret, men det er op til dyrlægen at vurdere om det er det. Jeg bryder mig ikke om ikke at vide om man er købt eller solgt en søndag aften på dyrehospitalet.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.097
Hverken Baby eller Thea har fået et helbreds tjek inden.
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
De fleste dækker eller kan der i hvert fald tilkøbes dækning af tandskader, bidfejl, tilbageholdte mælketænder osv. På.
Men mig bekendt er der ingen som dækker alm. Vedligehold som feks. Tandrensning.
Så var det det sidste du var ude efter så tror jeg ikke du finder det.
Mit bedste råd er at du kontakter de selskaber du finder interessante og beder om en snak med en asurandør og et uforpligtende tilbud.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.314
Tænder er som ofte tilkøb, og ofte dækkes en del ikke, i den forbindelse, ved racer, der har tendenser til tandproblemer.
Ring ind til de forskellige selskaber, eller prøv de forskellige "sammensæt din egen forsikring"'s redskaber, de har, på de forskellige hjemmesider
Jeg bruger altid Dyrekassen DK, da den indtil videre tilbyder hvad jeg skal bruge.
nov 2015
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 4
Vores er 1 år og vi har været meget uheldig fra hvalpe start. Vi har ikke engang betalt et helt år endnu og har næsten fået 17. 000 retur
Desværre ikke ret positiv
Men de betaler og du ved hvad de dækker
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.208
Bedste hundesygeforsikring små hunde