Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste hundesygeforsikring små hunde
  • #2   31. mar 2019 Når hvalpen er over 4 måneder, skal du jo igennem et dyrlægetjek for at få lavet en helbredsattest, og risikerer alligevel en masse forbehold. Der er også karenstid, når hvalpen er over 4 mdr.

• #3   31. mar 2019 Da jeg startede hos Agria var det nu hunde over 4 år og ikke 4 mdr., der skulle gennem dyrlægetjek og helbredsattest for at få sygeforsikring.

Men jeg blev spurgt ind til hundens helbred ved tilmelding og forventedes selvfølgelig at svare ærligt i forhold til evt. tidligere skader eller sygdomme. Og får hunden skader eller sygdom, må forsikringsselskabet godt tjekke hos ens dyrlæge, og viser det sig så, at man har løjet om væsentlige ting, så står man måske ikke så godt i forhold til dækning, så det giver god mening at være ærlig i situationen. Men vi skulle ikke til dyrlæge, så længe hunden var under 4 år ved oprettelse af forsikringen.

• #4   31. mar 2019 man kan godt skifte fra en forsikring til en anden uden at skulle igennem helbredstest når hunden er under 4 år. ved ikke om de skal testes efter 4 år faktisk, når de i forvejen har en sygeforsikring.
    Jeg har da ihvertfald skiftet uden problem.
    alka er en lorte forsikring fordi de vil ikke fortælle hvad de dækker for, de dækker for intet der er racerelateret, men det er op til dyrlægen at vurdere om det er det. Jeg bryder mig ikke om ikke at vide om man er købt eller solgt en søndag aften på dyrehospitalet.

• #5   31. mar 2019 Kun Melanie skulle have haft et helbreds tjek for at blive sygeforsikret fordi hun er en gadehund.

Hverken Baby eller Thea har fået et helbreds tjek inden.

• #7   1. apr 2019 Når du skriver du ønsker tænder dækket, hvad mener du så?
    De fleste dækker eller kan der i hvert fald tilkøbes dækning af tandskader, bidfejl, tilbageholdte mælketænder osv. På.
    Men mig bekendt er der ingen som dækker alm. Vedligehold som feks. Tandrensning.
    Så var det det sidste du var ude efter så tror jeg ikke du finder det.

Mit bedste råd er at du kontakter de selskaber du finder interessante og beder om en snak med en asurandør og et uforpligtende tilbud.

• #8   1. apr 2019 Vær bare obs. på, at hunden helst skal sygeforsikres inden den er et år, og opretter/skifter du derefter, vil den ofte ikke dække patella og lign. som mange små hunde, og især chihuahuas lider af.
    Tænder er som ofte tilkøb, og ofte dækkes en del ikke, i den forbindelse, ved racer, der har tendenser til tandproblemer.

Ring ind til de forskellige selskaber, eller prøv de forskellige "sammensæt din egen forsikring"'s redskaber, de har, på de forskellige hjemmesider smiley

Jeg bruger altid Dyrekassen DK, da den indtil videre tilbyder hvad jeg skal bruge.

• Diana H
    Diana H Tilmeldt:
    nov 2015

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 4
    #10   1. apr 2019 Jeg kan kun anbefale Agria (altid)
    Vores er 1 år og vi har været meget uheldig fra hvalpe start. Vi har ikke engang betalt et helt år endnu og har næsten fået 17. 000 retur
    Desværre ikke ret positiv smiley
    Men de betaler og du ved hvad de dækker

• #11   2. apr 2019 Jeg har en lille sheltie på 6 kg, og hun er forsikret hos tryg (udvidet forsikring). Jeg ved dog ikke om den har noget særligt for tænder, men den har eksempelvis kiropraktor og anden “alternativ” behandling inkl.. jeg er meget tilfreds. Jeg var også meget tilfreds da hun var forsikret hos Danske forsikring (danske bank).

Kommentér på:
Bedste hundesygeforsikring små hunde

Annonce