{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med på besøg
  • #1   25. apr 2007 vis vi skal være væk i flere timer er vores med men netop for at lege med de hunde som personerne har men vis jeg skal hjem til nogen der ikke har hund bliver mine hjemme eller vis det kun drejer sig om et par timer..

Men kan godt følge dig smiley

• #2   25. apr 2007 Jeg har da altid mine hunde med hjem til min mor og flere andre af mine venner og det kan jeg da ikke se noget galt i...

• #3   25. apr 2007 Jeg har kun mine hunde med ved mennesker, jeg kender rigtig godt. Jeg synes, det er godt for hundene at komme med ud, og de fleste synes det er hyggeligt at have dem på besøg.

Da jeg kun havde en hund, havde jeg ham altid med - og ville folk ikke have ham på besøg, ja så kom jeg heller ikke;o)

• #4   25. apr 2007 Daisy er altid med når vi besøger min mor, Michaels farmor osv. Selv til fødselsdage. Hun eeeelsker at komme med og hun eeeelsker fødselsdags fester med mange mennesker og børn som leger med hende i haven osv :o)
    Selvfølgelig bliver hun hjemme hvis folk ikke vil ha hende der, men det er ikke sket endnu. Balta bliver hjemme.
    Han er lidt for stor til at ha med synes jeg og så bliver han let stresset.

• #5   25. apr 2007 Kommer da også helt an på hvor vi skal og i hvor lang tid..
    Dina er oftest med hvis vi skal besøge familien på Amager,da det hurtigt bliver en heldagstur..
    Ellers er det meget forskelligt og oftest efter aftale..

• #6   25. apr 2007 afhænger også hvor jeg skal hen og hvor lang tid smiley

• #7   25. apr 2007 Samson og Shanti er kun med når vi er hos mine forældre i Jylland. Der bliver vi også i en weekend eller længere. Ellers bliver de hjemme

• #8   25. apr 2007 Jeg har altid min hund med, kan de ikke lide det så er det bare en skam smiley

nala skal ikke sidde herhjemme og glo, fordi jeg skal hygge mig smiley

Og mine forældre elsker hende , så de vil rigtig gerne se hende hver gang smiley

• #9   25. apr 2007 Kan slet ikke se hvorfor der skal være noget galt i at tage sine hunde med, når man skal på besøg hos andre??? Hvis de er velkomne hos dem man besøger, hvorfor så ikk tage dem med?

Jeg har altid hundene med hos mine forældre og andre steder hvor de er velkomne.

• #10   25. apr 2007 Min mor bliver da fornærmet, hvis jeg ikke har hendes barnebarn med.. :0)

Vi har Bella med hvis vi kan, men er vi til fødselsdag eller noget i den stil, så er hun bare hjemme..

Jeg har hende kun med hvis jeg ved, at dem vi skal ud til, gerne vil se hende..

• #11   25. apr 2007 Faktisk skal vi op til min mor og spise i aften. Daisy kommer med :o)
    Og hvis vi ikke tog Daisy med, ville min mor blive godt skuffet *GG*
    Hun holder lige så meget af Daisy som jeg gør.

• #12   25. apr 2007 Vores kommer med hvis de må for dem vi skal besøge... Men efter at det er blevet til 4 stk syntes folk at det er lidt for meget, hvilket jeg godt kan forstå. Men hos min sviger forældre er de stadig velkomne alle 4.

• #13   25. apr 2007 Mine hunde er som regel altid med mig hos mine forældre, svigerforældre, mormor osv.

De steder hvor jeg ved de er mindre velkomne evt. pga andre husdyr eller lign. tager jeg dem selvfølgelig ikke med.

Men jeg har gerne mine hunde med de steder hvor de er velkomne. Og familien spørger oveni købet om de ikke kommer med smiley

• #14   25. apr 2007 jeg har mine tre hunde med alle steder og det er familen og venner som selv byder dem velkommen. der er lavet mad til dem hver eneste sted vi kommer.
    de eneste steder jeg ikke har dem med er hvor mine hunde ikke kan med deres hunde

• #15   25. apr 2007 Ja mn mor bliver sgu også sur hvis jeg kommer uden hundee, hun elsker dem og hendes hund leger gdt med mine.

• #16   25. apr 2007 Er hunden/hundene velkommen er det fint.

Er de ikke, er det også fint.

Det er min holdning................

• #17   25. apr 2007 Når vi har carlo med ud til familien eller andre...så ligger Carlo altid ude i deres baggang...jeg kan heller ikke lide, at andre skal "straffes" fordi jeg har hund...

Min familie + venner siger, at Carlo gerne må komme med helt ind i huset...men jeg har det bare bedst med, at han bliver ude i baggangen...det hele skal jo heller ikke handle om hunden...!

Så slipper jeg også for at få dårlig samvittighed omkring de hår Carlo efterlader og om ikke andet lugten... Jeg synes ikke selv, at Carlo lugter...men jeg er sikker på, at andre kan lugte den der "hundelugt"... :o)

...og Carlo er vant til, at han skal ligge ude i baggangen...han ligger sig efter han lige har hilst...og sover inden der er gået ret lang tid...

• #19   25. apr 2007 Det kommer an på hvem vi skal hjem til...

Det er nogle steder de bliver skuffet hvis vi ikke har ham med...

• #20   25. apr 2007 Jeg har næsten altid min hund med på besøg.
    Hunden er en del af mit liv og skal jeg til noget familie tam tam, ja så tager jeg ham med og det ved og accepterer familien.
    Jeg er alene med shorty og har ikke en have eller andet han kan gå i når jeg ikke er der og at lade hunden være alene i 8 - 12 timer fordi jeg skal til familie tam tam, det accepterer jeg ikke.
    desuden har vi mange børn i familien som har glæde af shorty når vi er ude ( og shorty er så deeeejlig træt bagefter *gg* )
    Der er dog nogle gange hvor hunden ikke kan komme med men så må familien / vennerne også acceptere at jeg bliver nød til at køre tidligere da jeg skal hjem og lufte hund.

• #21   25. apr 2007 Om sommeren har vi alle 3 med ud til min mor, da hun selv har hund og en dejlig stor have de alle kan lege i... men elles kommer de ikke rigtig med nogle steder hen... kun til dem der siger "tag lige hundene med" elles bliver de altid hjemme...

• #22   25. apr 2007 zinko kommer ikk så meget med hjem hos min mor da boligforeningen er gået helt amok over folk hade hunde når de ikk må...
    men hun kommer altrid med ud til mikkels mor, hun ville også blive skuffet hvis de ikk kom med.. ellers er det forskelligt...

vores venner tager da også deres hunde med her hjem

• #23   25. apr 2007 Tager min hund med hvor den er velkommen, syntes de fortjener at være sammen med en så meget som muligt! Heldigvis har ingen af mine venner noget imod ham eller hunde..

• #24   25. apr 2007 Jeg tager nu altid min hun med... hvis det altså er okay for dem jeg besøger! kan ikke se noget problem i det!

• #25   25. apr 2007 *Hund

• #26   25. apr 2007 selvom jeg ved Tabu er meget velkommen hos min mor og min mormor, er det ikke altid han er med, og jeg tager det slet ikke personligt, hvis de beder om at han ikke er med.

jeg har ham aldrig med ud og besøge venner, de vil se mig, ikke min hund!

• #27   25. apr 2007 Nu er det sådan at min mor slet ikke er hundemenneske. Men selv ved andre vil jeg ikke spørge. Når nu de ikke selv foreslår det, vil jeg ikke spørge.....

Vi har venner der har hund, og den tager de heller ikke med hjem til os, selv om vi har hund.

Når vi besøger familien på Møn, kommer de i hundpension, da de heller ikke er hundemennesker.

Men når vi tager på camping, vi lejer hytter, skal det være steder, hvor hunde må være i hytterne.

• #28   25. apr 2007 Det er jo forskelligt hos alle familier :o)
    Alle i min familie er hundemennesker og alle tager sine hunde med overalt. Så i vores familie er der intet galt i det.

Daisy har sin egen legetøjskasse med hundelegetøj hos min mor som MIN MOR har købt til hende og madskåle har min mor også købt til hende :o)
    Så der er hun altid velkommen.
    Daisy får endda mere opmærksomhed end mig *GGG*

• #29   25. apr 2007 Helt klart er det op til den enkelte. Jeg vælger ikke at tage dem med, andre at gøre det. Det er fint for mig.

Jeg undre mig bare over at nogen ikke vil besøge nogen, hvis hunden ikke må komme med. Det kunne jeg forstå hvis det var børnene der ikke måtte komme med, men en hund er en hund.

• #30   25. apr 2007 Ja det forstår jeg godt. Hvis vi havde venner eller familie som ikke ville ha hunde i hjemmet, havde jeg ladet Daisy blive hjemme. Helt klart!

Kommentér på:
Hund med på besøg

Annonce