{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Før du køber hund... {{forumTopicSubject}}

Nu har de fleste her på siden jo hund...
Men ville du være taget til et infomøde om " før du køber hund", hvis det blev afholdt i lokalområdet, eller evt kontakte en lokal træningsklub først, og spørge om de kunne vejlede eller måske endda tage med ud og kigge på hund ?

Jeg tænker lidt på om vi skal have sådan et program op at stå i lokalforeningen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Før du køber hund...
  • #1   26. apr 2007 hmm...jeg tror kun det ville blive en succes hvis det var noget som opdrætterne forlangte at deres hvalpekøbere skulle gennemgå før de kunne købe en hvalp....alt for mange mennesker tror at det er "pease of cake" at have en hund bla fordi de er så nemme at anskaffe og ligeledes afskaffe..........

• #2   26. apr 2007 Det tror jeg kunne være rigtigt fint og noget mange kunne bruge, jeg ved at der er nogle klubber der vejleder om køb af hund, jeg havde bare ikke opdaget det inden jeg selv købte min.
    Der skulle nok gøres opmærksomhed omkring det.

• #4   26. apr 2007 Der er er os med bla. schæferhunde godt hjulpet, da vi kan tage kontakt til schæferhundeklubbens avlsledere, som kan hjælpe os med at finde og informere os om den evt. hund man skal have.

• #5   26. apr 2007 Dengang jeg skulle have hund, der overvejede jeg DKK`s "kursus", men fik at vide af en del mennesker at det kunne jeg ligeså godt springe over, da det mere eller mindre var spild af tid.

Men ideen med at få en med ud og kigge på hund synes jeg er fremragende og overvejer det selv næste gang jeg skal have en hvalp, meget rart at få øjne med der kan kigge kritisk (hvis jeg ikke selv magter det smiley

• #6   26. apr 2007 Jeg gjorde det ikke, men er også vokset op med hunde. Til gengæld har jeg brugt meget tid på at finde ud af hvilken slags hund der ville passe til mig, og prøver også at påvirke dem i vores omgangskreds til at gøre det sammen. Det nytter jo ikke at få en meget aktiv hund, hvis man ikke selv er aktiv....
    Men synes det kunne være rart hvis der var flere der blev godt informeret inden de køber hund.

• #8   26. apr 2007 Ja der burde faktsik være noget hvor folk får alt at vide om hvor krævende en hund er. det er godt ske at folk er vokset op med hund, det er ejg selv, men som barn ligger man altså ikke mærje til alt der skal gøres, og det er så en overraskelse når man selv får. jeg venter pt på at få min hund, og jeg havde heldigvis familie der sev har lige nu som har hjulpet ekstremt meget med en masse god info, og så den kennel vi får hende fra har også været super, og uden det ville jeg have været fortabt når jeg får hende, selvom vi har haft hund. så JA!

Kommentér på:
Før du køber hund...

Annonce