{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

tyson er trist {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved eller har egen erfaring, så kunne jeg godt bruge et lille råd.. efter vi måtte sige farvel til stella, har tyson været trist, forståeligt nok, men hvor længe bliver han ved at være det, han går og leder efter hende, og igår fik jeg mig endelig taget sammen til at fjerne hendes kurv, hvilket tyson ikke syntes om, ville det være en go ide at vaske alle tæpperne i hans kurv så han ikke kan lugte hende.. selvom de var det bedste for stella har jeg en frygtelig dårlig samvittighed over for tyson, vi har endda snakket om at få en anden hund nu for hans skyld, men jeg syntes ikke jeg er klar til at en anden hund, skal overtage hendes plads endnu, men ville det måske hjælpe tyson... håber i kan hjælpe lidt med et godt råd til at få ham i bedre humør, også så min samvittighed kan få det lidt bedre... han er også begyndt at hente et stykke tøj fra os alle sammen som han ligge sig med, men det gjorde han kun før hvis vi ikke var hjemme, han ødelægger det ikke, men putter bare med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af opvaskemaskine Logik fejlkode E1 860 kr.
  • Stub fræsning og fjern rod fra busk 1.500 kr.
  • Samling af 3 skabe d. 8 april eller 9 1.500 kr.
  • Fældning af væltet træer 2.000 kr.
  • Oven repair 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyson er trist
  • #1   27. apr 2007 det prøver vi også men når vi er ude er det som om han slet ikke gider, vi gik en lang tur igår og han luntede bare afsted, ikke noget med at rulle sig eller bare løbe afsted... nede ved vandet var han også ligeglad og han plejer at hoppe i vandet med det samme, men han ville slet ikke i..

• #2   27. apr 2007 Det kan jo være svært at miste sin ven.. Men det er forskelligt hvor lang tid det tager og hvad der kan hjælpe hunden bedst.. Hvis du er meget sammen med ham og leger med ham, så kommer han (som hjortsholm siger) sandsynligvis på andre tanker.. Men du kan jo self ikke være hos ham hele tiden.. Da min nabos hund døde købte de en ny til deres anden hund, fordi den var for trist.. men det kommer jo self an på om du selv er klar til at få ny hund osv. Men min nabos hund kom sig over det da den fik en ny legekammerat.. men kender jo ikke din hund så ved ikke præcis hvad der kan hjælpe for ham..

• #3   27. apr 2007 Aj hvor trist smiley

• #4   27. apr 2007 jeg er sammen med ham 24 timer i døgnet jeg tager sjældent nogen steder uden min hund/hunde, og pt er jeg på barsel så har masser af tid til ham.. vi skal have en ny hund på et tidspunkt, men pt er vi igeng med at finde noget storre at bo i så vi ville godt vente med at få en ny, også for vores agen skyld, men hvid det er det der skal til for at hjælpe tyson, så må vi have en ny nu her

• #5   27. apr 2007 Ok.. Men tror også det er en god ide at købe en til hund.. For det hjælper jo åbentbart ikke selvom du er sammen med ham rigtig meget.. Så ved ikk hvad jeg ellers skal foreslå.. ? Men som sagt kender jeg ikke din hund så ved ikke om han selv kommer sig med tiden.. ?

• #6   27. apr 2007 smiler stave fejl er gratis, det går lidt hurtig med at få trykket engang imellem..

• #7   27. apr 2007 det er nu svært at finde ud af hvad man skal, men tak alligevel for dit råd

• #8   27. apr 2007 Hej Pernille.
    Kunne det så ikke være en mulighed at finde nogle legekammerater til ham, nu når i helst ikk vil have en hund mere...???

Men ellers er der jo ingen der siger i skal have en lille hvalp, der er jo mange på div. internater i landet som mangler et kærligt hjem.... :O)

-Kristina

• #9   27. apr 2007 Så lidt ;p Hm.. det er jo lidt svært at råde dig til hvad du skal gøre.. for jeg er jo ikk dig ;p og det skal jo også hænge sammen så det passer godt for dig..

• #10   27. apr 2007 han har legekammerater som han leger med.. vi vil godt have en hund igen men syntes det er hurtig efter, og vi ville godt have haft et større sted at bo i først, så vi ikke skulle til at flytte den nye hund hurtig efter den er kommet til os

• #11   27. apr 2007 Pernille:

Hvis den nye hund er tryg ved jer, er det jo ikke et problem at i flytter... :O) Hunden følger jo gladelig med jer og Tyson... :O)

• #14   27. apr 2007 dette er ik noget jeg selv går ind for!!

men man har hørt om hunde der kommer i medicinsk behandling for deprission og man må sige at her er der tale om en dyb deprission, han har mistet sin bedste ven - sin soul mate..

sker der ik snart en forbedring kan du jo evt vende denne mulighed med din dr. dyr

Kommentér på:
tyson er trist

Annonce