{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Man undres endnu engang {{forumTopicSubject}}

Tja, man skulle tro at folk der har hunde uden stamtavle, er så nærige og naive at de genbruger brugt baberskum. alså. (ruller med øjenene som en rigtig snob, mens jeg beundre min stamtavle som nu er forstørret 20gange op, og er blevet til et vægmaleri, mens hunden ligger indespærret i et rum mutters alene, pga man ville ha tavlen og ikke hunden.)

Og ja man kan undre sig over, hvorfor folk ikke kan fatte at DKK bare er klubben for dem. og for nogle folk den ENESTE stambogsklub.

som har nogle gode restriktioner på mange racer, og en masse andre hunde at dyste mod på udstillinger. At nogle mennesker sys at det er fedt, i forhold til klubber med mindre restriktioner, og flere dygtige hunde at dyste mod er fedt, ja, hvorfor skal de så høre på folk KONSTANT sige : Dkk snob, du elsker ikke hunden, men kun papiret, du sys tavleløse hunde er dumme og grimme, den er måske ikke god nok og alt det andet crap som intet hold har i sig.

For mit vedkomne er jeg ikke dkk, da de er de eneste med FCI amstaffs, og har Rigtig gode restriktioner. og sådan er der MANGE der har det.!

JEg mener at man bør vælge den klub med bedste restriktioner hvis man har valget mellem flere, og ikke hvor det er nemmest at avle. (nåh så du sys at dkk, er bedre at avle i end andre hva ? ihh din dkk snob. ) LOOOOL.

For mit vedkomne, er der kun dkk, og jeg er 100% Tilfreds. gode udstillinger, gode restriktioner mm. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man undres endnu engang
Kommentér på:
Man undres endnu engang

Annonce