Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalm eller adaptil?
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #1   6. jun 2019 Jeg prøvede begge dele til Gustav og havde klart bedst effekt af Kalm. Det kan dog hænge sammen med, at mit hus er lidt “håbløst” indrettet med en førstesal med meget højt til loftet, så én diffuser har nok været for lidt.

• #2   6. jun 2019 her har kalm tabletterne været det med bedst effekt.

• #4   6. jun 2019 Årh Eva du siger noget smiley vi har jo åben trappe og meget højt til loft ovenpå smiley

• #5   6. jun 2019 Flydende Kalm var rigtig godt til min Thor, der jo havde "lidt" udfordringer i sindet.

• #6   6. jun 2019 Anine - Hvordan havde det en skidt effekt?

• #8   6. jun 2019 Øv altså smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#9   6. jun 2019 Anya - Så ville jeg vælge Kalm. Jeg prøvede det på Basso på et tidspunkt, og det var lidt for effektivt, så jeg måtte sætte ham ned på halv dosis smiley

• #10   6. jun 2019 Hahaha xD Flydende eller ?

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#11   6. jun 2019 Ja, det var flydende. Basso nægter at indtage “velsmagende” piller smiley

• #12   6. jun 2019 Bella prutter HELT vildt af flydende Kalm - jeg har ikke prøvet tabletterne. Hun havde god effekt af Anxicalm, men det findes vist ikke mere? Og Bachs blomsterdåber prøvede jeg på mig selv engang, og fik mega meget hjertebanken og uro, så det har jeg ikke turdet hælde i hunden smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #15   7. jun 2019 Jeg er skiftet til anxitane efterhånden da jeg synes effekten er hurtigere. hidtil har jeg anbefalet kalm til hunde i behandling med super effekt.

• #16   7. jun 2019 Har fulgt tråden lidt, og håber det er okay jeg spørger. Det virker som om, at det bruges af flere end jeg lige troede. Hvorfor, hvor meget og i hvilke sammenhæng bruger i det?
    Jeg har som hundeejer nemlig aldrig haft brug for det

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#17   7. jun 2019 Jeg bruger det ved klienthunde så det er forskelligt. Det er et super alternativ da det er kosttilskud frem for de midler man tidligere kun kunne få ved dyrlægen og som var skrappere. for mit vedkommende sker udleveringen altid via en dyrlæge. og det står altid sammen med træning.

Det gælder fx hunde med stress og angst, alene hjemme problemer fx hvor ejeren har brug for at kunne træne hunden og for at kunne komme i gang brug for at sænke dens stress da dette blokere læring og hukommelse. ofte gives det i en måned hvorefter træningen virker og tager over.

Det er den korte hurtige forklaring smiley

• #18   7. jun 2019 Tak HL smiley

• #19   7. jun 2019 I 2 måneder prøvede jeg flydende kalm og adaptilen i stikkontakten, men det havde ingen effekt på Sam overhovedet. Tilgengæld har Serene um piller og stress pillerne fra Grau haft en god effekt, jeg har prøvet begge, selvfølgelig ikke samtidig.

Sam har fået pillerne imod stress, tilbage da han var unghund og gik igennem de her perioder med modnings faser, hvor hormonerne racer rundt i kroppen, for at hjælpe ham lidt, for han har været ret påvirket af det, og de her kost tilskud har lige taget toppen af stressen. smiley

• #20   7. jun 2019 Her da Quila blev forskrækket pga skud, købte jeg først Kalm tabletter, uden effekt. Derefter prøvede jeg et adaptil halsbånd, men startede samtidig op med Zylkene.

Jeg ville prøve Zylkene

• #21   7. jun 2019 Staffmom, jeg bruger det i forbindelse med nytår. Eller altså, jeg stoppede jo så med Klam op til sidste nytår, da hunden pruttede helt vildt, hvilket så kulminerede i seriøst dårlig mave med diarré på ca. 30 kvm trægulv smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#22   7. jun 2019 A ved enkelte kan kalm give diarré. så plejer man at skifte til anxitane eller serene um og så går det væk.

Jeg ved ikke hvorfor nogle får den reaktion. selv har jeg kun set det en enkel gang ved en klienthund men absolut vigtig at vide

Kommentér på:
Kalm eller adaptil?

Annonce