Hjælp til og holde længere {{forumTopicSubject}}
Godmorgen HG...
Min kæreste flyttede ind her for et stykke tid siden sammen med hans hund minnie
Super skønt..
Men jeg vil så hører hvad man kan gøre for hver morgen kl 6 så står Minnie bare og piver for så vil hun altså tisse.. Om det så er weekend eller hvornår det er... Det er jo super fint hun piver så det er skønt nok, men hold op hvor er det irreterende og skal så tidligt op for mine kan holde sig noget længere.. Normalt går jeg også tur 4-5 gange om dagen, men efter minnie er kommet er det godt nok nogle flere gange.. Hhee.. Synes bare det er underligt hun ikke holder sig længere end til kl 6 hvis hun bliver luftet kl 1 om natten, og hun er altså over et år nu.. Nogen der har nogle gode råd?
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Sådan er det at være hundeejer - det er ligesom små børn, dem giver man bare en ble på.
Det er noget man skal tænke over inden man får hund indefor døren, den skal på et eller andet tidspunkt ud og tømme blæren og tarmen.
Godmorn.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 1.448
Hvis din kæreste har vænnet hende til at hun kommer ud og tisse der, så kan det også bare være en 'dårlig' vane lige som hvis vi andre vænner os til at stå op og tisse om natten så vågner vi automatisk..
Men jo hun skulle da meget gerne kunne holde sig fra om aftenen og til næste morgen =o)
Vores bliver luftet sidste gang ca. kl. 23 og så kommer de først ned igen ca. kl. 7..
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 228
Jeg skal ud og vaske dyner i dag, efter morgenurinen lige blev afladet i sengen. :b
okt 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 32 Svar: 133
Min lille prinsesse er heldigvis ikke morgen hund, hun sover gerne sålænge som muligt! griner.
Men til sidst bemærker du vel ikke at du skal op, så gør man det jo i søvne:-) Lige som dengang de var små..
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.380
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
ellers skal i måske bide i det sure æble og gå ned med hende - men ikke en rigtig tur - bare lige lade hende tisse og så op igen og tilbage i seng!
Hjælp til og holde længere