{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Hjælp til og holde længere {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG... smiley

Min kæreste flyttede ind her for et stykke tid siden sammen med hans hund minnie smiley Super skønt.. smiley Men jeg vil så hører hvad man kan gøre for hver morgen kl 6 så står Minnie bare og piver for så vil hun altså tisse.. Om det så er weekend eller hvornår det er... Det er jo super fint hun piver så det er skønt nok, men hold op hvor er det irreterende og skal så tidligt op for mine kan holde sig noget længere.. Normalt går jeg også tur 4-5 gange om dagen, men efter minnie er kommet er det godt nok nogle flere gange.. Hhee.. Synes bare det er underligt hun ikke holder sig længere end til kl 6 hvis hun bliver luftet kl 1 om natten, og hun er altså over et år nu.. Nogen der har nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til og holde længere
  • #1   7. maj 2007 * I want to be Straight -

Sådan er det at være hundeejer - det er ligesom små børn, dem giver man bare en ble på.

Det er noget man skal tænke over inden man får hund indefor døren, den skal på et eller andet tidspunkt ud og tømme blæren og tarmen.

Godmorn.

• #2   7. maj 2007 HA HA HA, Øv for pokker...

• #3   7. maj 2007 Ja det er da lidt mystisk at hun ikke kan holde sig længere.. min hvalp på 4½ måned kan holde sig længere end det.. måske hun har en lille blære?

Hvis din kæreste har vænnet hende til at hun kommer ud og tisse der, så kan det også bare være en 'dårlig' vane lige som hvis vi andre vænner os til at stå op og tisse om natten så vågner vi automatisk..

Men jo hun skulle da meget gerne kunne holde sig fra om aftenen og til næste morgen =o)

Vores bliver luftet sidste gang ca. kl. 23 og så kommer de først ned igen ca. kl. 7..

• #4   7. maj 2007 Du skal bare være glad for at hun siger til!
    Jeg skal ud og vaske dyner i dag, efter morgenurinen lige blev afladet i sengen. :b

• #5   7. maj 2007 I kunne jo evt. få hende tjekket hos dyrlægen. Måske hun har lidt blære problemer. Men ellers vil jeg også sige at det nok bare er øv.
    Min lille prinsesse er heldigvis ikke morgen hund, hun sover gerne sålænge som muligt! griner.
    Men til sidst bemærker du vel ikke at du skal op, så gør man det jo i søvne:-) Lige som dengang de var små..

• #6   7. maj 2007 Lykke vil også gerne tidligt ud her - øv, siger jeg også, for de store kan godt sove lidt længere. Men jeg tror, det er vane. Da hun var mindre var jeg jo glad for, at hun sagde til, så det blev en positiv forstærkning for hende, at jeg reagerede, når hun sagde til. Jeg prøver at ignorere hende lidt i weekenden, og så kan hun sommetider godt sove en time mere. Så måske lærer hun med tiden, at vi kan sove lidt længere i weekenden. Men til hverdag er vi jo oppe kl. 6, så det har de vænnet sig til.

• #7   7. maj 2007 Amigo sover ind til vi står op, så er det lige meget om vi står op klokken 6 eller klokken 12...

• #9   7. maj 2007 tror du ikke bare det er en vane?

ellers skal i måske bide i det sure æble og gå ned med hende - men ikke en rigtig tur - bare lige lade hende tisse og så op igen og tilbage i seng!

Kommentér på:
Hjælp til og holde længere

Annonce