{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Når hunden giver ren besked! {{forumTopicSubject}}

Idag oplevede vi noget sjovt. smiley
Maika, som ikke er vild med at køre bil, lader vi altid være alene hjemme når vi tager ud og ordner heste (efter de er flyttet på gård hvor der går løse hunde). Hun sagtens kan være alene hjemme, men idag fik hun da nok lige fortalt os, at nu var hun gad hun faktisk ikke efterlades mere. Da vi tissede hende af inden vi kørte stillede hun sig troligt ved bildøren, og kiggede ret så sigende på os, og jeg nåede knap at åbne bildøren før hun sad på passagersædet. BOM!

Men ja, så måtte hestene jo bare vente, og så tog vi istedet en tur til stranden med Maika smiley Det fede var at hun faktisk virkede til at være rimelig tryg ved køreturen, så stor bonus der.
...Og behøver jeg sige at hun havde en fest? smiley

Andre der har sjove historier hvor jeres hunde har givet jer ren besked? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden giver ren besked!
  • #1   30. jun 2019 Dorit er som corgier er bedst - meget dømmende, og mente nemme at fornærme. Alt der ikke lige går efter hendes hoved, er tydeligvis noget jeg gør, fordi jeg hader hende smiley

    Når det er sengetid og jeg henter min tandbørste, får hundene deres natmad. Bella får en håndfuld på et tæppe i køkkenet, lige hvor entréen bliver til køkken. Dorit får 8-10 foderpiller, som bliver kastet til hende enkeltvis.

    Hun er ret god til at gribe, men nogle gange bliver hun lidt for ivrig, og klapper tænderne for hurtigt. Så ryger foderpillen et sted hen, og hun plejer at skynde sig at hente den, så hun kan få den næste.

    Igår skete så det mest forfærdelige! En foderpille røg ind til Bella, og Bella SPISTE den smiley

    Da jeg åbner døren for at lukke dem ud og nattisse, nægte rDorit, og står og stirrer på mig, imens hun siger sådan en høj og nasal “nnnnnnnn”-lyd smiley Hun var rasende over at Bella havde spist en foderpille!!

    Efter noget debat frem og tilbage, fik jeg hende losset ud. Da hun kom ind, stillede hun sig ved fodertønderne, og gav sig til at knurre, sådan en “gruuuuuurrrrrr” smiley

    Jeg sagde at hun ikke fik mere, gav dem deres puttesnack og gik i seng. Dorit kom i seng efter nogle minutter, gloede på mig, fnyste og gik så ned i fodenden og sov smiley

    Her til morgen havde hun heldigvis glemt at hun hader mig, og vi er venner igen smiley


  • #2   30. jun 2019 #1 Hahaha elsker hunde der snakker smiley
    Din historie minder mig af en eller anden grund om vores gamle tæve der forsøgte på bedste vis at fortælle vores veninde, at hun faktisk ret gerne ville have et stykke slik. Vi havde aldrig set hende pege før smiley Åååh jeg savner den sølle lyd. Maika brumme-knurrer mere smiley
    www.facebook.com/gemstonewalkinghorses/videos/652835244816693


Kommentér på:
Når hunden giver ren besked!

Annonce