{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.105 visninger | Oprettet:

Hundestedet Vejen - et fristed. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Anton og jeg var i går ude hos Hundestedet Vejen, hvor jeg havde lejet deres hundemark/-skov 1 time, så Anton kunne drøne rundt løs og bare lege, lede efter mus og have en fest, og en fest, dét havde han - det havde vi begge. smiley Det var simpelthen SÅ dejligt bare at kunne have min ikke-indkaldssikre hund løs, uden hele tiden at skulle kigge mig over skulderen og være på vagt, så jeg kunne nå at spotte eventuelt andre hunde/dyr, før ham. smiley

Stedet er stort, med masser af brede stier på kryds og tværs, så vi ikke bare gik rundt og rundt. Ydermere er der et lille badebassin (som det dog ikke lykkedes mig at lokke den lille prins Vigtig-Per op i), en kurv med legetøj (Anton havde så selv sin elskede "Cigar" med!) og vandskål med rent vand.

Jeg vil egentlig blot slå et slag for dette dejlige sted, så andre med hunde, der ikke er sååå egnet til fritløb i offentligheden eller blot ønsker et nyt sted at slå sine folder også kan få glæde af det. smiley

Jeg vedhæfter et par billeder af den lille bandit, fuld af glæde og spilopper. smiley

Deres Facebookside;

https://www.facebook.com/HundestedetVejen/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundestedet Vejen - et fristed.
Kommentér på:
Hundestedet Vejen - et fristed.

Annonce