437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Stjæler sko! Stjæler sko!

Hver eneste morgen når jeg er ved at gøre mig klar til at tage på arbejde efter en gå tur med Kenzo, stjæler han min sko. Finder den som regel i sengen eller sofaen, emn han har intet gjort med den... Og han ligger helst ovenpå den / tror han gør... Andre der har det problem, og hvorfor gør han det...? Et tegn på at jeg ikke må gå?

Og igen når jeg kommer hjem ligger han og sover i sengen med et eller andet stykke tøj af mit, og kun det der har været på, men heller ikke noget han har ødelagt.. Idag var det et par af mine bukser jeg havde på i går og min kæreste (hans fars) ene sko... Er det tryghed han søger eller hvad er det han laver... Det sker også hvis vi er ude hos nogen og lige skal et smut ud og handle, så ligger han sig i den seng vi sover i og finder noget af vores tøj og ligger med...

Det ser da ganske sodt ud, men hvis det nu en dag går galt eller han stjæler fra en gæst... Det bliver jo pinligt..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjæler sko!
  • #1   15. maj 2007 Da han var lilel (eller nu) får han så de der sko af hud som man kan købe til hunde?

• #3   15. maj 2007 Jeg har fået af vide af dyrlægen at det er tryghed... det er dufter af jer han søger, det gør ham tryg når i ikke er hjemme...

• #4   15. maj 2007 Hejsa.
    Det er simpethen pga tryghed,altså det er rart at have noget der dufter af dig. Jeg har samme problem med Hess og har været imod ideen med at give ham noget tøj af mit,fordi jeg syntes at jeg så opfordrede ham til at rende og hugge det.... meeeen nu var jeg til noget teori for at par uger siden,og der fortalte de at det var det eneste rigtige at gøre for hunden gør det simpelthen bare for at have noget der dufter af dig. Så på med en gammel bluse ,og når den så dufter af dig må du give den til Kenzo.
    Jeg vil ihvertfald prøve,selvom at det virker meget "upædagogisk",men de siger det virker!!
    kh karina

• #5   15. maj 2007 Luna henter også altid en af mine sko.. Ødelægger dem aldrig.

Jeg er nu begyndt at ligge en af mine brugte t-shirts på sofaen, og jeg kan se at hun ligger på den

• #6   15. maj 2007 GGgg...troede jeg da alle hvalpe gjorde...Sakki stjal osse sko og sokker...har aldrig ødelagt noget som helst, så det hidsede vi os aldrig op over...så det ikke som noget problem...gik over efter nogle måneder...ss

• #7   15. maj 2007 But skoen ud med noget andet - som den må lege med.

• #8   15. maj 2007 Ratster Zoo . - Nej det f¨år han ikke... Han får ikke andet end hans tørre tørkost, for han har en nyrelidelse og han må ikke få noget andet... :o)

Satser på at det er trykhed... For han gør det ikke noget, han viser dog at han skammer sig en smule når jeg tager det og putter det på plads... Synes bare at det burde være nok at han ligger i min seng med min og "fars" dyne... :o)

• #9   15. maj 2007 Jamen han har næsten ikke mere legetøj... Der går lige præcis 10 min så er alt nyt legetøj i 1000 stykker smiley

• #10   15. maj 2007 KArla kan også finde på at gøre det..... det er simpelthen tryghed..... fordi den pågældende ting lugter af dig.... jeg har ikke noget problem med det så længe tingen ikke bliver ødelagt..... det ville da være meget værre hvis hunden splittede hele hjemmet ad.... så jeg vil nu ikke anse det som et problem....

• #11   15. maj 2007 Min hund gør det samme - dog kun med MINE sko. Herhjemme ved man aldrig hvor skoene er, når man skal ud af døren. -Ved sgi ikke om hun søger tryghed eller om de bare er sjove at løbe rundt med. Nogle gange finder jeg dem i hendes kurv, men andre gange ligger der en i vindueskarmen, under sofaen eller lignende. De kan også bruges som en udemærket snudevarmer (ligger af og til med snuden begravet inde i en sko:-))

tror det handler om tryghed for mange hundes vedkommende, ellers handler det måske bare om at sko generelt set er sjove....:-)

• #12   15. maj 2007 Louise Ø - Newj jeg ser det heller ikke som et problem, jeg undrer mig bare - for så længe han ikke ødelægger noget så gør det mig ikke rigtig noget! Det er kun alt legetøjet der får tur!

• #13   15. maj 2007 Men synes nu ikke mine sko hører til i sengen! Sofaen kan gå for det er læder og kan tøres af... Og vindueskarmen det samme! Og ja selvom man er stor hund kan man godt sidde i vindueskarmen! :o)

• #14   15. maj 2007 Hæhæ...så lær vuffen, at den IKKE må være i sengen...ss

• #15   15. maj 2007 Det første min hund gør når jeg kommer hjem er også at slæbe mine sko med op i sofaen......jeg tar det ik så tungt:o)
    Han stjæler også fremmedes sko, men han ødelægger dem gudskelov ik.
    Har også tit overvejet hvad det betyder

• #16   15. maj 2007 Hvis du har problemer med legetøjet, kan du købe noget rigtig stærkt de steder hvor de handler med ting til kæledyr :o) Det er lavet af meget sejt gummi og findes også til at putte tørfoder i - det kan han helt sikkert ikke ødelægge :o) Ferdinand har haft sin "bold" i snart 2 år :o) Det kan godt betale sig at give den pris det koster - det bliver jo ikke ødelagt og risikerer så heller ikke at "ryge forkert" ned i en hundemave :o)

• #17   16. maj 2007 Sus * Speedy * Sakki - Nej for det må han gerne... Så længe han holder sig i fodenden :o)

Men tager det heller ikke så tungt... undrede mig bare... :o)

Og tak for svar alle sammen :o)

Kommentér på:
Stjæler sko!

Annonce