Dobermannklubben

Dobermannklubben

Medlemmer: 139
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

2 i 1 emne 2 i 1 emne

1. spørgsmål. Er det typisk for racen doberman at være ikke meget men lidt "bange/forsigtig" overfor nye mennesker / dyr? Og efter 5-10-15 min er de klar til leg ?

2. spørgsmål. Hvad er ca leve tiden for en doberman, har hørt de kun har omkring 6-8 år, da de bliver skrøbelige som voksen mht deres knogler.. Er det rigtigt ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 i 1 emne
  • #1   21. jun 2007 1. vil sige det kommer an på hvordan deres personlighed er, og hvor gamle de er, draco var ikke forsigtig før men nu hvor han er blevet lidt ældre 1 år i morgen hehe kan vi mærke på ham at han er usikker/forsigtig nør ham møder nye ´hunde men ikke mennesker bare de kæler for ham så er der ikke noget..

2. ved det endelig ikke..

• #2   22. jun 2007 tillykke med det =) Tak for svaret.. Det kommer meget an på tarzan hvem han vil snakke med =) Han tjekker dem meget ud inden han giver dem lov til at snakke med ham =) Jeg ved ikke hvor det kommer fra..

• #3   22. jun 2007 1.Xenta er en rigtig tøs indtil hun lige får se folk/hunde ad.. og så skal der leges, men alligevel der også er hun en tøs der søger ly ved mor og far smiley

2. jeg kender en dober der er over 10 år.. men han har dårlig bagparti, men han er næsten 10 cm for høj foran.. (sådet er grunden) ellers har ejg intet hørt..

• #4   22. jun 2007 Jeg tror det ligger til deres natur at være en lille smugle "sky" i starten..

• #5   22. jun 2007 Ja sådan er min hund osse.. Men der går stadig lidt tid inden han føler at han kan være i samme rum med dem =)

• #7   22. jun 2007 Han er skam heller ikke bange som så, han går bare ikke med logrende hale hen til mennesker han ikke kender..

Kommentér på:
2 i 1 emne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce