{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

2 i en 1. {{forumTopicSubject}}

Har lige to spørgsmål..
Som jeg håber i kan svare på.

Bamse hoster meget. Men det er ikke en konstan hoste. Måske 7 gane om ugen? hvor det lyder som om han er vewd at blive kvalt også hoster han. . Kan det skyldes noget eller? er det helt normalt ?

Også synes jeg han er tynd. Jeg skiftede foder fra Hills til RC. Men.. synes altså ikke han tager nok på,
i følge brugs anvisningen skal en hund på 3 kg have ca 75g dagligt. og jeg må ærlig indrømme Bamse spiser ikke engang halvdelen på en dag. hvordan kan jeg gøre så han tager mere på / spiser mere?

Om morgen hælder jeg maden ud på gulvet. så støvsuger han lidt og om aften i en flaske. plus om dagen har ahn fri mulighed for at spise løs. men spsier intet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 i en 1.
  • #1   20. maj 2008 Prøv at varme noget leverpostej ikke ret meget men sådan det bliver helt flydene og hæld det over maden lad det køle af. og så mindre og mindre hver dag.
    Sådan lærte vi vores gamle hund at spise for han ville slet ikk røre noget.


  • #2   20. maj 2008 har du fået tjekket ham for orm. det kan han godt hoste af. og så er der jo kennelhoste. men syntes ikke det lyder til, han hoster nok til det

    det der står på foderposerne er altid vejledende og max, så ikke alle hunde har brug for så meget..
    men han skal selvf ikke være for tynd

    hvis han er for tynd, ikke vil spise og samtidig hoster, ville jeg jo nok snakke med dyrlægen


  • #3   20. maj 2008 det jo ikke fordi han ikke vil spise,.
    han spiser bare ikke nok. og derfor er han tynd.

    Man kan mærke hans ribben, og meget tydligt hofteknoglerne, og hans rygsøjle..


  • #4   20. maj 2008 han har lige fået en orme kur. hvilke resulterede i at vi fandt ud af at han ikke havde det.



  • #5   20. maj 2008 Fæ hunden fordi sådan har jeg det bedst med at jeg ved han kan spise npr han har lyst. For det ikke altid han gider at spise på morgen / aften tidspunkterne.

    Jeg vil så ringe til min dyrlæge.

    Dkfæhunden. Kan du komme med nogle gode mærker med mere energi indhold?.

    Pt bruger vi RC junior, . (mini)


  • #7   20. maj 2008 jeg tænker faktisk på hjerte/lungeorm. og der skal man til dyrlæge.

    jeg ville heller ikke give mad hele dagen.

    hvor gammel er det han er? for får han stadig hvalpefoder så er det jo næsten det foder med mest energi

    man skal jo kunne mærke ribbenene - ikke se dem


  • #8   20. maj 2008 Han er 8 mrd.

    Nej desværrer ingen nye billeder endnu. Jeg vil prøve og få nogle nye ind i løbet af idag =)


  • #9   20. maj 2008 nej på billederne ser han bestemt ikke tynd ud

  • #10   20. maj 2008 Mange af billederne er desværrer også kun hvalpe billeder. og hvalpe er jo generelle ikke tynde smiley

    Jeg vil som sagt prøve at få lagt de hlet nye billeder lagt ind. dem som jeg tog med min søsters kamera.


  • #11   20. maj 2008 Okay tak. .

    Kunne være vi skulle begynde at give ham faste tidspunkter.

    Nu vil vi gå hjem fra arbejde =). endnu engang tak.


Kommentér på:
2 i en 1.

Annonce