638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

2 i 1 - kasteration / hund nr. 2 ??? 2 i 1 - kasteration / hund nr. 2 ???

Spørgsmål 1:
Vores han hvalp Cuba skal kasteres, men hvornår skal vi tidligst gøre dette?
Vi har haft en han hund før, men han kom ud for en ulykke med pungen, så han måtte kasteres tidligere end vi havde planlagt efter to mislykkedes operationer, da han var omkring 6 måneder gammel.
Jeg ved ikke om det var fordi han blev kasteret for tidligt, eller om det bare var hans væremåde, men jeg synes han forblev meget hvalp hele livet!?

Derudover ønsker vi en hund mere (en tæve), denne hvalp skal købes hos en opdrætter, tæven skal muligvis bruges til udstilling, så vi skal derfor bruge tid på både alm. træning og "udstillings-træning".
Hvornår ville i mene at det er bedst at anskaffe os hund nr. 2? Vi har tid nok til at vente, vi ønsker ikke at forhaste os med hund nr. 2, men jeg har indtil videre fået alt af vide mellem 10 måneder og 2 år, så nu er jeg lidt forvirret smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 i 1 - kasteration / hund nr. 2 ???
  • #1   26. nov 2011 1000 tak - jeg vil personligt vente længere tid så jeg er sikker på at det ikke ender i kaos. Vi har tidligere haft to hunde samtidig, og der var kun 5-6 måneder imellem, det var godt nok noget af en udfordring :-X Derfor hellere vente smiley

Nu spammer jeg lige min egen tråd *LOL* Hvis der er nogen der har gode erfaringer med et godt sted at købe en SBT hvalp, så hører jeg gerne fra jer smiley Umiddelbart fra DK men EU er også en mulighed.

• #2   26. nov 2011 Altså vente længere tid end sidst - ikke vente længere end omkring de 2 år (hvis den rette hvalp er der til den tid)

• Marianne  H
    Marianne H Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   26. nov 2011 I skal vente til han er omkring 2- 3 år han skal blive voksen.. jeg har haft 3 hanner der er blevet kasteret den sidste vi fik kasteret var 7 år og det var godt han blev ikke tyk. .. den første var kun 1 år og det vil jeg ikke gøre så tidligt mere.. han blev tyk..

• #4   26. nov 2011 på vores dyrehospital giver de 50% på nr. 2 hund med vacciner og alm undersøgelser, men ikke ved "operationer". Jeg undersøgte det i forbindelse med steriliseringen af mine to tæver... smiley

• #5   26. nov 2011 mine 2 hanhunde blev kastereret omkring 1 års alderen. den ene er 5 år og den anden 3,5. Begge lab mixes. Den sidste hanhund er 3 år og er en chihuahuha. Han er endnu ikke kastereret men skal på et tidspunkt

Kommentér på:
2 i 1 - kasteration / hund nr. 2 ???

Annonce