{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Agility prøve.. {{forumTopicSubject}}

I dag var Bella til agility prøve, for at se om hun var god nok til at gå videre til det næste holde (begynder 2)..
Og det gik SUPER.
Hun var i løbetid, så hun måtte slet ikke være på banen før hun skulle på. Hun var også den sidste der var inde.
Hun var den der fik 2. højst point og havde jeg ikke dummet mig ved nogle spring (springene er sat forskudt) og tabt Bella af syne, så havde vi fået 3-4 point mere og var kommet hjem med højeste score.
Men Bella var super og jeg er simpelthen så stolt at min tøs.. smiley

Hun fik super meget ros af dommeren, som kom over til os bagefter og snakkede med os og roste Bella til skyerne.. Hun lavede selv kun en lille fejl og det var pga. hun var så ivrig.. (hun havde jo siddet i bilen inden da hun ikke måtte være på banen)..

Så alt i alt, en kæmpe succes.. *s*


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility prøve..
Kommentér på:
Agility prøve..

Annonce