Moderfølelse... {{forumTopicSubject}}
Ikke altid en god følelse..
Skal se om jeg kan gøre det lidt kort
Min veninde og jeg var inde og handle sammen her sidst, og hente vores børn, jeg har Nadia på 2 år og 4 måneder, hun har en datter på 3 år og 3 måneder.. (hun går så i børnehave) og min datter i dagpleje, ikke samme sted eller noget, men de har kendt hinanden siden de var helt små.
De legede fint på vejen hjem og de hyggede sig, da vi så kommer ind i vores boligkvarter, ser min venindes datter en ældre pige hun leger med ofte, og så løber hun op til/hen til hende og råber "ashley ashley skal vi lege" og Nadia vil jo også være med, så hun løber efter og råber "Olivia Olivia vent" og så råber venindes tøs, altså Olivia, "neej jeg gider ikke lege med dig mere", hvor efter Nadia (min datter) så stopper op og kigger på mig.. Ja hvad skulle jeg sige! Jeg fik SÅ ondt i mit moderhjerte at det gør man sig ikke begreb om.. *suk*
Det gjorde virkelig ondt at se min datter blive "kaseret" på den måde fordi der kom en andne pige hun åbenbart hellere ville lege med!
Moderfølelsen er ikke altid godt *suk*
Min lille pige blev/bliver holdt uden for..
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.948
Men min veninde stod bare der, altså Nadia skal lærer at når hun leger med én skal hun ikke bare lave aftale med en anden, og så "kasere" den første..! For det gør man altså ikke.. Uanset med moderfølelse eller ej, ingen vil jo kaseres!
nov 2005
På det sidste har hun både brændt mig af på den dag få timer inden vi havde en aftale, og ignoret mine sms´er!!
nov 2005
Moderfølelse...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside