{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Gåture - aktivereing {{forumTopicSubject}}

Hvor meget aktiverer i jeres hund i løbet af en dag? Altså hvor langt, længe og meget går i med den og hvad gør i derudover?
Sover hunden meget om dagen eller om aftenen?

Jeg spørger fordi jeg i går snakkede med en i hundeskoven, som sagde at max en time om dagen måtte de store hunde gå tur/aktiveres. Vi går næsten dagligt i hundeskoven/sydskoven og det kan godt vare mere end en time og derudover laver vi også andet med hende......

Hun ligger ikke særligt meget herhjemme, men følger os meget når vi går rundt i huset og ud og ind.

Skal dog sige at der nu har været nogen hjemme her siden en gang i april, p.g.a. eksamen, ferie og lign. Så nu når hun de fleste dage skal være alene nogle timer sover hun måske. Dog er det kun to gange om ugen hun er alene hjemme 5-6 timer.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gåture - aktivereing
  • #1   19. aug 2007 Det svinger utrolig meget.... Bailey kan få alt mellem 1-3 ture om dagen.... Nogen gange 3 små ture på 10 min andre gange en tur på en halv time i skoven....

    Hvis vi tager i hundeskov en dag så er det nok for hende den dag.....

    Hun har det bedst med bare at ligge ude ii vores gård og nyde livet...


  • #2   19. aug 2007 Jeg Tro jeg har skrevet det før men jeg er sikke på at boss må være en dampe hund for han er meget aktiv,
    han er med mig over alt her hjemme Når jeg er nede hos hestene og Når jeg er ude og ride er han også tit med han sov højst 2 timer på en dag.
    Og så gå vi også til agillity som vi også træner meget herhjemme og Når vi går turen ved vandet eller skoven,
    en glad og aktive hund som men kun Kan slå ud af kurs Når det er rigtigt varmt.


  • #3   22. aug 2007 Ja Figo får nu 2 ture om dagen, hvor det før kun var 1, da han jo netop stadig er hvalp. Men vi kan mærke på ham med det samme når han ikke gider mere. Og han er kendt af alle for at være rigtig doven. Han gider ikke at løbe efter ting, men vil hellere gå i et langsomt tempo, men kan til gengæld gå rimeligt langt. Nogle gange må vi nærmest lokke ham med godbidder for at få ham hjem.

Kommentér på:
Gåture - aktivereing

Annonce