{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

HJÆLP BETÆNDELSE {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen.

for ikke så længe siden købte vi vores kære lille tajo (skal siges at det er første gang vi har en blå tunge *s* ) så vi har prøvet at læse og læse, for at sætte os godt ind i tingene. men nu er det sådan at når tajo han savler, når han har drukken vand, løber det ned af brystet af ham, og vi kørte til dyrelægen fordi vi ikke kunne forstå at han lugtede sådan og havde høj feber og det viser sig at han har fået betændelse på brystet fordi han altid er fugtig på brystet fordi han drikker. og vi har fået noget til at smørre det i men puha hvor vores lille stakkel piver, og det er jo synd for ham.
så det jeg enlig vil spørge jer om er : han klør meget i det, kan vi forhindre det på andre måder end at bede ham lade være, eller kan man give ham en slaks klud på eller noget så han ikke kan komme til der???
og er der noget vi kan gøre for at forhindre det i at komme?

på forhånd tak, og håber virkelig at i kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP BETÆNDELSE
  • #1   20. aug 2007 Det var da noget kedeligt noget smiley

    Men syntes nu det lydder lidt underligt at det skulle være vandet der gør det. Måske han har en sart hud.
    Salven i har fået vil sikkert tage kløen, men den skal lige have lov til og virke.

    Syntes i skal spørge der hvor han kommer fra om de kender til problemet.

    Prøv og give ham en charme klud på, og skift den meget tit, det kan måske skåne brystet lidt for fugt.

    Pøj pøj med det lille dejlige pus :o)


  • #2   20. aug 2007 Hej

    Når vores den ene Chow har problemer med huden eller sår, så giver vi ham en stor t-shirt på.

    Er det på bagbenene så får han også en t-shirt på bare med halen ud af halsåbningen.

    Vores lider af foderallergi og derfor er næsten alt afprøvet. t-shirten har vist sig som en god løsning.

    Køb 10 billige t-shirt, så har du lidt at skifte med.. Vi har klippet den op i bunden så man ligesom kan binde den..

    Laila smiley


  • #3   22. aug 2007 Hvordan går det med den lille savlemik :--)

    Er der nogen bedring ?


  • #4   23. aug 2007 Det går rigtig godt, var til dyrelæge med ham i dag, og det er helet rigtig flot , dyrelægen fortalte at det var helt utrolig at det var gået så hurtig med at hele for de så mange gang at det kunne tage op til 14 dage så nu er han blevet sig selv igen, en lille dreng med krut bag i, så det er vi meget glad for

  • #5   23. aug 2007 Dejligt og høre :o))))

    Møsser sendes til den dejlige Tajo, fra mig.


  • #6   23. aug 2007 asron havde det samme da han var unghund, men efter jeg begyndte at tørre ham hver gang han havde drukket kom det ik igen..

  • #7   24. aug 2007 okay men tøre du ham ogsø vær gang han er ude at bade,?? tajo er så glad for vand at når bare han se en vandpyt skal han bare går i den.
    vi har en sø tæt på hvor vi bor og nogen gange når vi er ude at gå går vi en tur der ned for der er en stor plænde som mine hunde kan løbe rund på, og vil han også gerne i vandet.


  • #8   24. aug 2007 asron kunne ik li vand med mindre det var i en skål og skulle drikkes

  • #9   25. aug 2007 tajo søge hele tiden efter vand når vi går tur, selv en lille put slak han gå i, hans vans skål vælder han hvis han kan komme afsted med det.
    asron kunne han sammen med katte, vi har 3 og dem jagter han, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal vænde ham af med det.
    har du et godt råd????


  • Aase B
    Aase B Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   29. aug 2007 Hej!
    Det er meget almindeligt, at hvalpe/unghunde bliver våde på brystet. Hvis det bliver ved, er det en god ide, at klippe pelsen helt ned, hvor hunden er våd. Så får huden luft, og der kommer ikke revner eller betændelse. Så er man også fri for at tørre så meget, så det også giver problemer. Man kan få en vandskål med låg, så der kun er hul i midten. Så dypper den ikke hele hovedet ned i vandet. Mange hilsner Aase


  • #11   30. aug 2007 mange tak for dit gode råd smiley

Kommentér på:
HJÆLP BETÆNDELSE

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce