{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.566 visninger | Oprettet:

Betændelse efter sterilisation,hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ret bekymret (!!), så måske nogen vil komme med deres mening omkring det her:-)

Min tæve blev for godt 3 uger siden steriliseret, det gik rigtig godt, både under operationen og efterfølgende. Ti dage efter (ca. 14 dage siden) kiggede dyrlægen på hendes sår/ar og sagde, at det så fint ud men at huden var lidt irriteret pga. trådene. (Hun skulle ikke have fjernet tråde - hun blev syet indvendigt). Dyrlægen sagde jeg skulle holde øje med det ikke blev mere irriteret/om der kom betændelse i.

Jeg har holdt øje med det og det er blevet pænere og pænere for hver dag der er gået. Men igår, lørdag, virkede det en smule irriteret, lidt rødt og hævet. Idag er det blevet lidt værre, og hun er øm hvis jeg forsigtigt rører ved det. Og stadig rød og hævet (men kan ikke se, om der er betændelse i).

Jeg har tænkt mig at tage til dyrlægen imorgen hvis det ikke er blevet bedre hvilket jeg ikke regner med det er - men er der grund til at være meget bekymret (som jeg er) og evt. tage til dyrlægen idag?? (på en søndag)...

På forhånd tak - håber nogen har erfaring med noget lign. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betændelse efter sterilisation,hjælp!
Kommentér på:
Betændelse efter sterilisation,hjælp!

Annonce