{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Lorte uge (Advarsel, ulækre billeder) {{forumTopicSubject}}

Ja, ærligt talt er det her indlæg mest lavet fordi jeg har brug for at få det ud, og lige pt bare sidder herhjemme og bider negle alene.

Det hele startede i sidste uge, da Nanna, min FB på 4 år, ikke rigtigt gad at gå tur. Jeg tænkte at det var fordi det var koldt udenfor, for så gider hun normalt ikke ud. Men så får hun pludselig madlede og diarre, så turen går til dyrlægen. Her beholder de hende til lidt væskebehandling og IV antibiotika. Samtidig får hun taget blodprøver som viser noget forhøjede infektionstal. De scanner hende også for at udelukke livmoderbetændelse, og da der intet er at se, hentes hun hjem til antibiotikabehandling, med pasta for maven og skånekost, da man mener hun har tarmbetændelse.

To dage senere er hun stadig sløv og har madlede, og vi tager igen til dyrlægen. Der tages nye blodprøver som viser at nogle af tallene er nedadgående. Hun kommer hjem med kvalmestillende og dagen efter kommer jeg ind med en afføringsprøve, da de nu tror det er geardia. Heller intet her.

Jeg stopper med at prøve at give hende dyrlægens skånekost, og laver i stedet noget selv af ris og kogt kylling, som hun spiser af her hen over weekenden. Mandag ringede jeg sammen med dyrlægen for at sige at jeg syntes hun var blevet friskere og havde spist bedre. Hendes afføring var endnu ikke hård, men let grødet.

Vi bliver enige om at gå antibiotikakuren ud og så skal jeg samle afføring ind til 3 dage ad gangen hvis det bliver nødvendigt med en udvidet diarreudredning.

I dag til morgen vågner jeg op i en pøl af pus.

Det står ud af hendes skede med grønt tykt pus, og jeg griber selvfølgelig knoglen og ringer til dyrlægen med besked om at jeg altså kommer ind, NU. Nu er hun afleveret til sterilisation med diagnosen livmoderbetændelse. Jeg har aldrig i mit liv set så meget betændelse. Hold kæft hvor blev jeg forskrækket, for i mit hoved havde vi jo udelukket livmoderbetændelse.

Godt jeg har en forsikring!

Nu har jeg meldt mig syg fra arbejde og skal hente hende klokken 16.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte uge (Advarsel, ulækre billeder)
Kommentér på:
Lorte uge (Advarsel, ulækre billeder)

Annonce