{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

TAK FOR SIDST.. {{forumTopicSubject}}

Til jer der var med til Eurasier træffet det var rigtig HYGGELIGT.. alt var jo planlagt og tilrettelagt til mindste detalje....jeg vil ligge billeder ind fra træffet på vores hjemmeside en af de nærmeste dage ....

(link fjernet)

OG TILLYKKE MED VORES NYE EURASIERKLUB............


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TAK FOR SIDST..
  • #1   10. sep 2007 Hvor kan man læse mere om den nye klub? Hvad den kom til at hedde, hvem der kom ind i bestyrelsen m.m.

  • #2   10. sep 2007 Jeg er sikker på oplysningerne vil komme på vores nuværende race hjemmeside...her bliver alle nyheder lagt ind...
    (link fjernet)

    Der blev valgt en bestyrelse til generalforsamlingen igår som nu først skal til at starte vores nye klub op......indtil 2008 lhører vi stadig under Spids hundeklubben

    Det var synd i ikke have mulighed for at deltage....


  • #3   12. sep 2007 Selv tak for sidst. Ja det var rigtig hyggeligt, men hårdt. Jeg synes stadig at jeg kan sove et par dage hvis muligheden var der. smiley
    Glæder mig til at se dine billeder Else.



  • #4   16. sep 2007 Også tak for sidst herfra. Ja, jeg sover vidst endnu..
    Det var bare de hyggeligste 4 dage. God stemning fra dag 1, så kan man ikke forlange mere.
    Det gik også rigtig godt med skuet og generalforsamlingen. Det glæder mig bare så meget at vi var så mange mennesker.
    Ang. den nye Eurasier Klub Danmark, så er der ved at blive lavet en hjemmeside.
    John Leholm blev formand, Claus Teglman blev næstformand, Pia H...sekrætær, Heidi Hammerbak kasser og sidst men ikke mindst mig selv som Bestyrelsesmedlem. Desuden blev der valgt 2 suppleanter, nemlig Bitten von Aspern og Ingelise Boje.
    Hvis der er nogle, som ønsker at være medlem, så kan I skrive til heidi@hhfinance.dk og berette dette.

    Rigtig gode billeder Else har fået taget.. vi glæder os til at se resten efter Brøndby udstillingen.
    Kh Christina


Kommentér på:
TAK FOR SIDST..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce