{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Min stakkels lille Joey (mus).. :´-( {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste havde 3 små mus.. Den ene var enormt kælen og nysgeriig (Joey) og Bella og ham var rigtig glade for hinanden.. Han fik lov til at kravle rundt på Bella og Bella kunne stå med hovedet ned i museburet og han sad bare og snuede til hende og stak poterne op på hendes snude og ville gerne op på hende..
Vi har endnu en som er ok kælen, men slet ikke på samme måde som Joey og en til som bare er rigtig sky og hurtigt stikker af når man kommer i nærheden af buret.. Den kan dog sagtens være i hænder når man først får fat på den..

Vi har nu haft dem i lidt under et år og da vi kommer hjem i går aftes ser vi til vores store rædsel at katten har væltet museburet, hvor musene har fri udgang (rørene som sad op fra buret var røget af).. Vi render så rundt i hele lejligheden og leder efter lille Joey (han var den eneste der var smuttet ud for at se den store verden), men han er ikke at se nogen steder..

Jeg siger så til Bella at hun skal finde musen og hun går lige hen til vores skab med bøger og sætter sig derefter hen i sin kurv igen og ser lidt trist ud. Jeg går hen og kigger i skabet og sætter derefter i et skrig. For derinde lå en bagenden fra en mus. Katten havde FANDME spist halvdelen af ham.. :´-( Jeg troede aldrig jeg skulle blive så trist af at miste en af vores mus, men han var fandme noget særligt.. Det kom som et chok og man havde slet ikke forventet allerede at miste ham og slet ikke på den måde..
Jeg er faktisk utrolig ked af tabet selvom det "bare" er en mus.. Synes sgu ofte jeg kommer til at tænke på den lille stakkel som garanteret ikke har fået en hurtig og smertefri død og får tårer i øjnene.. Puha, hvor er det dog hårdt at miste..

Lyder det fuldstændig åndsvagt er jeg er så nede over at have mistet en af mine små mus? Da jeg mistede min hamster for nogle få måneder siden var jeg da trist osv, men synes virkelig det her har slået hårdt..

R.I.P søde Joey. Håber du har det godt der hvor du er nu.
Mit hjerte bløder hver gang jeg tænker på den måde han er kommet fra denne verden på.

Måtte lige ud med det. Som man siger, så hjælper det at komme ud med sine triste følelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stakkels lille Joey (mus).. :´-(
  • #1   23. sep 2007 Det er da helt normalt at have det sådan, og nej synes bestemt ik det lyder åndssvagt.....det var da også en ganske forfærdelig måde at miste ham på.

  • #2   23. sep 2007 Team Lalleglad: Ja, det synes jeg også det var.. Og synet var sådan set det værste.. At ens lille yndlingsmus ligger der og manger hoved og overkrop.. Det var sgu modbydeligt.. Og hold kæft hvor var jeg gal på katten.. Ved godt at det er hendes instinkt, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at beskylde katten.. Og det får man jo så oven i det hele dårlig samvittighed over..

  • #3   23. sep 2007 Ja det lyder bestemt ik rart....min reaktion ville også have været volsdom.
    Uanset om der er tale om marsvin, hamstere, mus eller andre gnavere, så knytter man altså et bånd til de små, som folk uden gnavere kan have svært ved at forstå.


  • #4   23. sep 2007 Team Lalleglad: Nemlig.. Og synes bare der virker så tomt.. Har ikke kunne gå hen til museburet til de 2 andre mus endnu.. Det er simpelthen ikke det samme uden ham.. Han var altid den første til at komme og hilse, så det var bare den værste katten kunne tage.. Er stadig helt forvirret og tror stadig ikke helt jeg har fattet hvad der er sket.. Men sådan er dte vel når man går i chok..?

  • #5   23. sep 2007 Ej jeg føler virkelig med dig, som om det ik er svært nok at miste et dyr i forvejen....tør slet ik tænke på hvordan du så må have det når det er sket på denne måde

  • #6   24. sep 2007 Team Lalleglad: Tak.. Det var også en meget ubehagelig oplevelse.. Det kræver lige noget tid at forstå det og bearbejde det.. Havde det været af alderdom havde det været noget helt andet.. Så er man bedre forberedt og man ved at det har været en stille og rolig måde han havde forladt denne verden på.. Men sådan skulle det desværre ikke gå.. Synes der er blevet så stille i museburet efter han er væk.. Det var 3 brødre og man kan godt se at det var ham der fik gang i de andre..

  • #7   12. nov 2007 nej nej. du overreagere slet ikke smiley det er svært at miste et dyr også når det er en mus.. jeg har mistet 3 dyr og græd lige meget .. lige fra en hamster til en kanin til et marsvion. det er hård.. sådan er det bare ;(

    R.I.P Joey smiley


Kommentér på:
Min stakkels lille Joey (mus).. :´-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce