{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Skaber sig når han møder hunde... {{forumTopicSubject}}

Vi har et problem med at vores hund, Tyson (Mops/Tibber), skaber sig HELT vildt når han møder andre hunde og han er i snor. Han lyder som en Tasmansk Djævel, råber og skriger. Men det er ikke fordi han er sur på dem, han vil bare hen og snakke. Vi har prøvet flere ting, såsom at ignorere ham, gå den anden vej, distrahere ham, men ingenting hjælper.

Er der nogen der har et forslag til hvad man kan prøve???

Mvh. Janni og Mads.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skaber sig når han møder hunde...
  • #2   23. sep 2007 Vi har også prøvet at distrahere ham med godbidder, men han er SLET ikke madglad...Han ser KUN den anden hund...Men jeg tror råddet med kontaktøvelser er godt, jeg tror nemlig ikke vi har ret god kontakt med ham, kun når man viser ham en bold. Han er TOTALT boldfikseret, men når han ser en anden hund, glemmer han ALT om den bold...

• #4   24. sep 2007 jeg tror at klikkertræning måske er en god ide, han er totalt ligeglad med mad, så det er lidt svært at distrahere ham på den måde.

• #5   24. sep 2007 Bølle gør det os men han er ved at forstå jeg ikke gider det, jeg siger bare hold op mens jeg går videre, ordne hold op kender han hjemmefra når han overslikker mig smiley

det går først rigtig galt når han rigtig gerne vil lege og han er i snor jeg så bare står og snakker *G*

• #6   24. sep 2007 hehe det lyder som rocky. vi har gjort det at vi har et gå tur pivedyr som han så får hver gang vi ser en anden hund, for så glemmer han den anden. tror det handler om at gøre det sjovt i stedet for stresset og møde andre når man har snor på, så prøv og tage hans yndlings legetøj med og så leg med ham inden han blir stresset op

Kommentér på:
Skaber sig når han møder hunde...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce