{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Skaber sig når jeg/vi går. {{forumTopicSubject}}

Først vil jeg lige sige at det sidste 1½ år har engelsk været mit skrevne sprog, så hvis der kommer noget volapyk, så beklager jeg på forhånd smiley

Nå, men sagen er den at hver gang vi forlader huset så skaber hundende sig helt vildt.

Joey er snart 5 og Jack er snart 4. Inden i går helt amok over at det skulle være indlært for længst, så vil jeg lige sige at både mig og min kæreste har været sygemeldt i alle disse år, så det har aldrig rigtig været nødvendigt for os at lære dem dette da vi jo altid har været hjemme. (Vi går heller ikke særlig meget ud)

Nå, men nu er det jo sådan at jeg er startet i aktivering 3 gange om ugen. Jeg står op kl 7.30 (Skal møde kl 9 ) og bliver hentet ca. 08.45
Jeg starter somregel med at gøre mig klar kl 08.30 med at få børstet hår, pakket taske ect ect. Lige så snart jeg starter ja så begynder hundende at skabe sig helt vildt. De gør og gør og gør og gør, lige indtil jeg går ud af døren. Efter ca. 10 sekunder efter jeg har lukket døren så klapper de i.

Min kæreste er ALTID hjemme. Så det er altså ikke fordi de er alene hjemme, de vil vist bare ikke have at jeg forlader hjemmet.

Hvordan får jeg trænet dem således at det er okay at jeg smutter et par timer? (Jeg er max væk ca. 4 timer om dagen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skaber sig når jeg/vi går.
  • #1   30. apr 2013 Jeg ville muligvis "hive" kæresten op og få ham ud og gå med hundene, mens jeg gjorde mig klar og kom ud af døren. eller få ham til at aktiverer dem med deres morgenmad på græsplænen eller noget imens, så de finder ud af morgerne med ham er hyggelige og de ikke når at stresse op inden du går.
    Hvis jeg ikke havde haft kæreste, så ville jeg have startet helt forfra med alene hjemmetræningen.
    Håber i finder en løsning held og lykke med træningen

Kommentér på:
Skaber sig når jeg/vi går.

Annonce