{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

tv 2 program om muskelhunde {{forumTopicSubject}}

jeg syntes det er urtoligt at folk har så meget i mod de hunde vores gigi er glad for alle hunde vi har en datter som leger med gigi uden der er noget og jeg har aldrig set hende agresiv hun er jo lige som en familiemedlem
jeg bliverbare så ked af det for ikke alle hunde er ens

hvad syntes i om programet

knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning + afskaf haveaffald 1.660 kr.
  • Hænge stor lampe op 1.200 kr.
  • Fuge toilet 1.000 kr.
  • Afløbs ventil i håndvask sidder løst så vasken er utæt. 830 kr.
  • Sætte skab op badeværelse mm. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinstang 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tv 2 program om muskelhunde
  • #1   24. sep 2007 jah det gør nu også mig både ked og vred og urolig for hva der kommer til at ske med vores racer hvis dette had forsætter.... tilgengæld ku jeg nu ikke ta det seriæst fra tv2's side da de står og filmer 2 red nose og siger de er lovlige.... hold da kæft... de aner jo ik hva de snakker om

• #2   24. sep 2007 nej tro jeg ikke

• #3   25. sep 2007 Så dersværre ikke udsendelsen men hørte om det på tv2 radio hele dagen og der blev de kaldt aggrasive kamphunde hele tiden. Blev så sur hver gang!!!

Hvorfor skal man dømme en hel race pga. nogle folks dumheder!

Har snakket med en ven om det og tror der kommer til at ske noget med det nu. Nu strammes lovene og som de sagde i radioen så kan vi vist godt regne med at der skal bæres "mundkurve" nu. Og i værste fald meget mere end det. Ihvertfald noget som vil blive taget alvorligt nu.

Ved det er blevet sagt før men tror virkelig at der sker noget nu.

Der er ikke så meget vi kan gøre andet end at undgå at sætte jeres dejlige væsen i situationer i ikke er 100% sikker på. Hold jer til dem som i ved kan sammen og hold dem i snor hvor i ved at der kan dukke andre op med hunde. Så undgår i at komme ud i situationer der kan ende galt. Og hvis i har mistanke om nogen som kun gøre det værst for os andre med de dejlige væsner så meld det for fanden. For går det galt for dem (som jo sker en del åbenbart) så går det galt for os andre, for vi bliver stemplet under et på grund af at vi er ejere af disse dejlige hunde.

Nå men arbejdet kalder, ha en dejlig dag!!

• #4   25. sep 2007 jeg så programet..
    Og den var bare forfærdeligt da de skød en "kamphund" med 15 skud. det var politiet, forde den havde angribet ejeren.. det var baare synt smiley snøft snøft..

• #5   25. sep 2007 Hmm, synes det er trist at det negative fyldte så meget og synes ikke Betina fik lov til at sige særlig meget.

• #6   25. sep 2007 lige mine ord!! fik helt ondt af Luna ( min hund).. at folk skal gå og være bange for hende.. for hun er baare den dejligste gladeste hund...

• #7   25. sep 2007 Ja! Synes det er åndsvagt at man ikke bruger noget fra andre lande også. Så som at amstaf blev kåret som "The nanny dog" sidste år i england tror jeg nok det var. Eller at pittbulls bliver brugt til politi arbejde i USA, de bliver brugt til at finde mennesker, og narko rundt omkring. De kan da meget andet end at folk gør dem syge i hovedet og får dem til at slås for menneskest fornøjelse.

• #8   25. sep 2007 Det er ærgerligt at de ikke også finder, f.eks 3-4 eksempler hvor muskelhunden er ligesom alle andre hunde. er personligt meget skuffet over tv2

• Mike K
    Mike K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #9   25. sep 2007 Jeg så også det program og fik lidt nedture over hvor mange der nedgøre kamphunde . Min paco er den gladeste tumle hund jeg har set og sys det er en skam folk skal gå og være bange for ham når han elsker opmærksomhed fra mennesker.

• #10   25. sep 2007 Julie, du har så ret!

Godt skrevet smiley

• #11   25. sep 2007 Hvad er det for et program der snakkes om, er vist gået glip af det,hvornår har det været, ville gerne se det

• #12   26. sep 2007 der var en der spurgte om programmet blev genudsendt og det gør det vidst i aften

• #13   26. sep 2007 Hejsa jeg ved godt at det kan lyde som om jeg er efter rottweiler og dobberman. Men det vil jeg godt lige slå fast med det samme at det er det overhovdet ikke.
    Og nu kommer det, men den hund de mere eller mindre godt vil have fjernet fra danmark det er sku amstaffen, og det er sku ikke fair og så vise en masse andre hunde i fjernsynet også kalde den for amstaf. Også mere eller mindre sige at det er kun sådan nogen at der angribe, de viste nogen billeder af forskellige mennesker der var blevet bidt. Og om den lille pige fra england der blev dræbt også, og der vil jeg godt lige sige at det var rottweiler der dræbte hende mens der intet opsyn var på pigen hun var alene med de 2 hunde. Flot.
    Og ganske kort efter var der en mand der blev skambidt af sin hund og det var en dobberman, men den hund var så misligholdt at det var han fandme selv skyld i, efter min mening. Og som henrik og mette siger en fortsættelse af programmet ville ikke gøre nogen skade, men denne gang skal der sku være nogen amstaffer i programmet, i familiens skød og se hvordan den er inden resten af danmark bliver skræmt fra vid og sans.
    Håber MEGET at jer med andre race af muskelhunde kan se hvor jeg vil hen med det her. Og igen det er ikke for og rakke ned på jeres OVERHOVEDET...

• #14   26. sep 2007 LOOOOL sidder lige og ser genudsendelsen af det med muskelhunde... har i lagt mærke til hva hun kalder amstaff'en og hvordan hun udtaler det... syns simpelthen den udsendelse er til grin... tænk at både pansere og de mediere som har så skide meget forstand på vores typer kan stå og tjekke og filme 2 red nose og kalde dem amstaff... syns simpelthen den udsendelse skulle ha en rettelse

• #15   27. sep 2007 Jeg ville bare ønske at man i stedet for KUN havde de sindsyyge klip og de skambidte hunde og ejere at man også tog nogle af de sociale "kamphunde" med i studiet sammen med et lille barn og en lille hund.. Gerne en med kuperede ører som jo er det klassiske skræmme eksempel... Så folk ligesom kan se at der ER sociale og afbalancerede "kamphunde" som i -ihvertfald mit tilfælde hedder en FAMILIEHUND. GAB hvor er jeg træt af at høre om gamle kællinger med deres små pishunde der er blevet skambidt af en større hund om det så er en kamphund eller ej er jeg mega træt af dem.... Deres små sindssyge kræ har jo garanteret stået og gøet og spillet opsommange af dem gør og nogle garanteret også uden snor... Men man hører jo aldrig baggrunden for HVORFOR det kan tænkes at den lille hund er blevet angrebet.... Dét er der nok en god grund til... For de har sikkert mange af dem ikke rent mel i posen.. Ligegyldigt hvor meget potens nogle mener at de får af en Amstaff ell lignende så er jeg 100procent sikker på at INGEN ville lade dem gå løs hvis de vidste at de ville angribe folk og hunde på gaden...

Kommentér på:
tv 2 program om muskelhunde

Annonce