921 visninger
|
Oprettet:
tv 2 program om muskelhunde {{forumTopicSubject}}
jeg syntes det er urtoligt at folk har så meget i mod de hunde vores gigi er glad for alle hunde vi har en datter som leger med gigi uden der er noget og jeg har aldrig set hende agresiv hun er jo lige som en familiemedlem
jeg bliverbare så ked af det for ikke alle hunde er ens
hvad syntes i om programet
knus
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 169 Svar: 2.275
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 20
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 97
Hvorfor skal man dømme en hel race pga. nogle folks dumheder!
Har snakket med en ven om det og tror der kommer til at ske noget med det nu. Nu strammes lovene og som de sagde i radioen så kan vi vist godt regne med at der skal bæres "mundkurve" nu. Og i værste fald meget mere end det. Ihvertfald noget som vil blive taget alvorligt nu.
Ved det er blevet sagt før men tror virkelig at der sker noget nu.
Der er ikke så meget vi kan gøre andet end at undgå at sætte jeres dejlige væsen i situationer i ikke er 100% sikker på. Hold jer til dem som i ved kan sammen og hold dem i snor hvor i ved at der kan dukke andre op med hunde. Så undgår i at komme ud i situationer der kan ende galt. Og hvis i har mistanke om nogen som kun gøre det værst for os andre med de dejlige væsner så meld det for fanden. For går det galt for dem (som jo sker en del åbenbart) så går det galt for os andre, for vi bliver stemplet under et på grund af at vi er ejere af disse dejlige hunde.
Nå men arbejdet kalder, ha en dejlig dag!!
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 11
Og den var bare forfærdeligt da de skød en "kamphund" med 15 skud. det var politiet, forde den havde angribet ejeren.. det var baare synt
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.945
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 11
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.945
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 37
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 97
Godt skrevet
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 10
okt 2005
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 1
Og nu kommer det, men den hund de mere eller mindre godt vil have fjernet fra danmark det er sku amstaffen, og det er sku ikke fair og så vise en masse andre hunde i fjernsynet også kalde den for amstaf. Også mere eller mindre sige at det er kun sådan nogen at der angribe, de viste nogen billeder af forskellige mennesker der var blevet bidt. Og om den lille pige fra england der blev dræbt også, og der vil jeg godt lige sige at det var rottweiler der dræbte hende mens der intet opsyn var på pigen hun var alene med de 2 hunde. Flot.
Og ganske kort efter var der en mand der blev skambidt af sin hund og det var en dobberman, men den hund var så misligholdt at det var han fandme selv skyld i, efter min mening. Og som henrik og mette siger en fortsættelse af programmet ville ikke gøre nogen skade, men denne gang skal der sku være nogen amstaffer i programmet, i familiens skød og se hvordan den er inden resten af danmark bliver skræmt fra vid og sans.
Håber MEGET at jer med andre race af muskelhunde kan se hvor jeg vil hen med det her. Og igen det er ikke for og rakke ned på jeres OVERHOVEDET...
okt 2005
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 146
tv 2 program om muskelhunde