{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   3. okt 2007 Kører med Hills og har gjort det i mange år.. pæn pels,god afføring og ikke meget af den,samt de vokser langsomt og jævnt.. har aldrig problemer med vokseværk.. Samt dårligst HD har været Ozzy med A og C

• #2   3. okt 2007 Mit råd er, brug et kvalitetsfoder, hvalpefoder til store racer, men hvis du skal fodre med RC, så lad være med at bruge giant babydog, brug puppy i stedet. Selv bruger jeg Hills sceince plan, til mine hvalpe.

• #3   3. okt 2007 Stine M...he he sjovt sammenfald:-)

• #4   3. okt 2007 Lykke.. vi ved bare hvad der er godt smiley

• #5   3. okt 2007 Lykke...
    Kan du fortælle hvorfor man ikke skal bruge RC Gigant babydog foder....?... Det fik vi med til vores hvalp... Så vil gerne lige hører nærmere... smiley

• #6   3. okt 2007 Min dyrlæge har desværre skullet aflive flere hunde 6 mdr gamle, der som eneste punkt havde foderet til fælles. de vokser simpelthen i smadder. Det er fint nok for opdrætter at bruge det, indtil hvalpen flytter hjemmefra som 8 uger, men herefter bør man skifte til puppy.

Det er bare min mening:-)

• #7   3. okt 2007 Stine M, Jeps:-)

• #8   3. okt 2007 okey... jamen så vil vi da så småt begynde at skifte foder.. Tusinde tak

• #9   3. okt 2007 Det var så lidt:-)

• #10   4. okt 2007 Lykke. den gang du fortalte mig det med Rc baby dog spurgte jeg RC. Du ved jo jeg havde hvalpe den gang. de påstod at det ikke havde noget med Giant af gøre og at hvalpe burde vokse langsommer på netop det foder da det var specielt til store racer. Men jeg ved det sgu ikke og vi brugte også maxi alligevel.

• #11   4. okt 2007 Hei vi fodrer også med bewi dog. jeg bor nu i norge og de bringer det på døren ... måske de leverer på døren til deg også? de jeg køber hos leverer også olivers på døren,

brugte RC før, men efter phoco har blevet eldre så syntes jeg at pelsen blev meget forandret og jeg brugte i tilleg omege 3 olje...rc var meget godt hos ham fra han var hvalp til han var ca 2 år
    men nu har jeg brugt bewi dog i 1,5 mnd og pelsen har blevet bedre

• #12   4. okt 2007 Jeg kan vist svare på det spørgsmål med RC. Jeg brugte gigant babydog og det resulterede i at nmin hund voksede og voksede og det gik simpelthen for stærkt. Den dag i dag er min hund blevet opereret for 20000 kr og det er pga han har vokset for stærkt.

Jeg er nu gået over på maxi junior og det går meget bedre.

• #13   4. okt 2007 Linda, nu skriver jeg jo også, at det er ok at opdrætter bruger det til opstart af når de skal have tørfoder, og indtil de bliver sendt ud i de nye hjem. Herefter vil jeg ANBEFALE, at man skifter til puppy. Et eller andet må der være i, der gør, at de vokser for hurtigt alligevel, eller også er der bare nogen, der har glemt at fortælle hundene, at de ikke kan vokse for hurtigt på det foder...he he.

Jeg blev faktisk kontaktet af en konsulent for RC, fordi han gerne ville gøre mig opmærksom på deres opdrætterklub. Det var faktisk også sådan han anbefalede mig at bruge det. Altså give tæve og små hvalpe babydog, og derefter skifte over til puppy, når de kom i nye hjem.

Om ikke andet jeg fraråder på det kraftigste mine hvalpekøbere at bruge giant babydog, for rottweilerne kan bare ikke tåle at vokse for stærk, ved ikke med andre racer, hvordan de klarer det foder. Og som Bardtrums skriver, så har de et levende bevis på, at det er rigtigt.

• #14   4. okt 2007 Vom Hause Bardtrum´s K:... Ej hvor skrækkeligt , håber da han har det godt idag...

Jamen, klart vi skifter foder.... Er olivers foder, godt til rottweiler..?

• #15   4. okt 2007 han kommer aldrig over det desværre, men fungere fint. altså jeg bruger rc maxi junior og det er godt. det er kund deres gigant jeg ikke kan anbefale

• #16   4. okt 2007 Okey.. Så jeg ville godt kunne skifte over til RC maxi junior til min hvalp på 9 uger..?!

• #17   4. okt 2007 jeg ville sige ja for der er vist det samme i forskellen er vist bare størrelsen. Men ring evt til rc og hør

• #18   4. okt 2007 puha skal vist passe på jeg ikke roder mig ud i noget skidt, overså lige at hvalpen kun var 9 uger troeder der stod 9 mdr. så vil jeg ikke kunne svare på det. desværre

• #19   4. okt 2007 Jeg undersøger det lige, og ellers giver dem et kald.. De må jo kunne hjælpe mig. smiley

Men tusinde tak..

• #20   4. okt 2007 Lykke. Ja det er sgu en jungle med foder. og de laver jo hele tiden noget nyt. Har lige fået noget fra opdrætter klubben fra rc i dag....

• #21   4. okt 2007 Lea, du skal bare bruge giant puppy. der er for stort et spring op til junioren, den er beregnet til ældre hvalpe. Men mener ikke at RC laver puppy i maxi, men giant puppy er ok.

Kan helt klart anbefale hills:-)

• #22   4. okt 2007 Ved ikk hvorfor helt, men blev lidt skræmt over det med RC gigant babydog, og så pylrede som jeg er, skifter jeg til et helt andet mærke... smiley

Bliver nok Hills... smiley

• #23   5. okt 2007 vil ikke anbefale hill's, da det ikke indeholder glucosamine og chondroitin... men RC giant puppy da der er et væsentligt lavere energi indhold end babydog... mine har fået A og 0 og de andre 3 som ikke har fået foto endnu fungere perfekt...

• #24   5. okt 2007 har lige været hos maxi zoo og hører ad der anbefalede de Eukanuba large puppy og junior. Og så senere skifte til det der er lavet til Rottweiler

• #25   5. okt 2007 Årh det er da heller ikke til at finde ud af med det foder.. hehe....

• #27   6. okt 2007 pernille. B. knalderne på rottweilerfodret som eukanuba laver er så lille at de forsluger sig. Jeg fik en prøve på 3 kg af det. Ham fra maxi zoo i aalborg sagde at han havde hørt at deres specialfoder ikke skulle være så godt som lovede. men ja foder er en jungle og man skal finde ud af hvad der bedst for ens hund. jeg kender jagtfok der bruger aldi markedes foder og har flotte og sunde hunde. Kunne dog aldrig finde på at bruge det selv

Kommentér på:
Foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce